Tuesday, February 12, 2008

一一周Q出"打莊用的友好人頭戶口d人頭"

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Fuckqshiu 發表於 2007-12-3 )

(QUOTE):
原帖由 龔偉怡 於 2007-12-3 03:57 PM 發表
寫得好, 不過小心俾人告

法律是維護有$ 人的 (/quote)

好呀! 搞大佢, 好玩呀!

搞大佢, 全港傳媒都全面抓料報導, 全港傳媒都去做狗仔隊, 跟蹤大莊主家簇如何與佢地d友好人頭戶口連絡. 咁雖然高薪的證奸會可以繼續訓大教, 但警方商業調查科在全港傳媒都全面報導的見光後, 不能不切查整鑊野.

以前, 警方商業調查科咪把周毛(周正毅條女)打莊用的友好人頭戶口d人頭, 一一周Q出黎, 切查佢地d銀行戶口及資金來去……. 莊家現形啦! 咁就可以把莊家及佢地d友好人頭戶口一鑊野打杷, 拉人封艇啦!

No comments: