Tuesday, February 12, 2008

蠱惑大股東及莊家如何把仙股變毫子股?

周顯







(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
莊家消財止 發表於 2007-12-22 06:33 AM )

“炒股密碼”作者周顯30.10.2007在”Myradio網台” (下載節目重溫: http://www.myradio.com.hk/download/myradio/myradio20071030.mp3 )也有講蠱惑大股東及莊家如何把仙股變毫子股? 蠱惑一招: “併股便是!”

又作孽! 2007年12月中, 蕭若元家族的8079變靚D咪又係在股價插至5仙幾時搞4併一, 咁股價併成2毫幾子. 大莊主日前才頂$0.20引人供股, 剛剛供完股, 21.12.2007股價咪又插至$0.14 (跌30%, P/E只是2.5, 破健力仕紀錄)啦! 好快又再賤價批股俾友好莊家人頭, 好快又再插至仙股, 又再來併股啦. 又作惡孽!

另又再來一招吸水換錢; 日前蕭若元講, 8079變靚D會用1千萬買佢自資的 HKREPORTER網 的股份, 又會分給黃毓民, 譚志強. 嘩! 嘩! 嘩! 又抄當年979蠱惑舊橋喎? 又作孽!

此冤孽案又再証明聯交所上市科及證鑑會班超高薪官僚垃圾無知無才無能無德無恥! 社會的蛀米大蟲! 作孽!

香港真是無法無天任莊家蠱惑大股東呃小股民嗎?
*
*

證奸會無知無能, 蠱市大鱷本性難移, 換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?
Wilson Hui 許儀休矣?
, 蠱市大鱷欲哭巫淚個衰樣!





No comments: