Tuesday, February 12, 2008

莊家點導演場打手乒乓波隊演出互交搬倉戲

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
變靚D 發表於 2007-12-13 05:26 PM )

(QUOTE):
原帖由 dueshiudinyet 於 2007-12-12 07:44 PM 發表

12.12.2007個變靚D莊家點導演場打手乒乓波隊演出互交搬倉戲呢?舊股8395就由鷹徨7578托底, 而新股8079莊主就先是用打手富猖9075, 凱饑, 興痿等在左買方及右賣方小試市瘟杷杷地盤涯日子; 至15:48 就由 kAb 0959在右賣方$0.21壓出2球野嚇下人, 然後炸$0.209 兩球幾貨, 再即隊$0.206兩球2貨, 再壓多兩球幾貨於$0.206. 散就只可在$0.205逃亡.臨近收市啦, 莊家打手之首 “疳利瘋3765” 就出手啦! 由$0.205起全力接 kAb 8球幾貨過倉並推上至 $0.214收工, 一抽就十個價位啦! 又創造交投額. ... (/quote)

因認股權己左打杷! 13.12.2007變靚D只成交5球野咋! 個8079大莊主又點導演佢班打手乒乓波隊演出互交搬倉戲呢? 莊家打手kAb0959繼12.12.2007竟可以十分鐘內甩掉8球幾(等於未併股前的32球大貨喎, 所以點會係散戶? 必是莊家乒乓波團左右搬倉實例)貨後, 今日 ”當更”就反手在買方底部小小散牌托托扮支持. 疳利瘋3765也在買方底部小小散牌托托. 而打手凱饑8594/6089, 興痿1398則在買賣兩方散步點綴充撐場面. 舊股8395就繼續由鷹徨7578托底.

大莊主暫時還頂0.20供股價, " 引人供股 = 供錢俾佢地玩 "; 但供完股之後咪又可以用好賤的大折扣價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨? 之後又併股, 之後咪又可以再用好大折扣價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨? …….呃完又呃…… 以証明班 “超世界級高薪上市科+證奸會官僚” 正一垃圾! 白食公帑的蛀米大蟲!




                                                                                                        蠱市大鱷移凳走位咋! 因果報應何時有? 欲哭無淚吧!

No comments: