Tuesday, February 12, 2008

變靚 D與何維新發展美容及整形手術業務

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Corporatefinanc 發表於 2007-12-10 02:12 PM )

(QUOTE):
原帖由 corporatefinanc 於 2007-12-5 01:41 PM 發表

先前賤價批幾次股都話無乜新發展計劃要新資金玩, 上月又賣左咁多物業吐現幾千萬啦, 但5.12.2007又玩停板建議發行兩年期債券, 看來其實只在以很賤的換股價發行兩年期債券俾大莊主d友好人頭戶口持有, 以便他日可以行使其很賤的換股價換大量股份, 可以保護操股權, 也可以有大批賤價貨可以隊貨換錢. 玩晒! 玩晒! 玩晒!

咁奸的小股東陷阱! 小股民小心! 勿玩! ... (/quote)

9.12.2007.變靚 D出公佈:-

“”變靚 D (8079)宣布,與何維新成立合營企業達德,發展美容及整形手術業務,何維新將於以150萬元購達德之10%股權,並與其訂立服務協議,擔任達德之董事及達德集團之獨家主診醫生為期5年,以管理達德之診所中心及提供美容及整形手術服務; 變靚 D 今早復牌。

另外,達得將並向何維新支付650萬元,而變靚 D 亦向何維新發行本金1000萬元之可換股票據,換股價為每股0.22元相等於停牌前收市價,可兌換為4.75億股變靚 D 股份,以補償何維新不再於其本身之診所個人執業及成立合營企業,計及何維新於該公司購股權,悉數兌換後,何維新將佔擴大後股本10.22%。””

9.12.2007上午, 變靚 D正股8395腳軟收$0.206, 跌6.36%;
而變靚 D認股權8396則更悲慘中午收$0.01大跌16.67%(成交額只是$139K而矣). 想逃生者而唔夠2萬一手的 ”變靚 D認股權8396碎股” 就更悲慘, 即被大莊主閹至$0.005. 這般變靚 D小股東的下場!

No comments: