Tuesday, February 12, 2008

莊家佬蕭弱猿叫你買, 你都信?



(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Lichekkai 發表於 2007-11-24 )

莊家佬蕭弱猿叫你買, 你都信? 佢推人買和成(651), 當年市價$0.285, 今日要跳樓啦!

蘋果日報:港股越跌越有,細價股形勢更為惡劣,林大(910), 金豐21,以及和成(651)等數隻熱炒的三四線股,昨日股價全部急瀉15%. 一名華資交易員透露,昨日細價股未算出現小股災,成交逾億元兼挫逾一成的細價股亦不足十隻,但他不諱言,有個別股仔出現追孖展或斬倉情況,部份莊家亦面臨缺水及周轉不靈,假如市況仍然急轉直下未見起色,不排除會有更多股仔「出事」,出現火燒連環船現象 。

651, 8079, 109.....伊d莊家蠱都係見乒乓波隊 "金利豐, Haitong International 大福, 長雄.." 幫莊搵笨地盤, 引君入甕!






No comments: