Tuesday, February 12, 2008

大莊主蕭公子頂價=引人供股俾錢佢玩?

轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Shiu Yiu Yiu 發表於 2007-11-29 )

(QUOTE):
原帖由 幪面超人RX 於 2007-11-25 04:07 PM 發表
蕭弱猿教人炒股咁好笑?跟佢買都傻,才子是個名 唔係股神,叫才子寫詩就叻,炒股就汁c吧!識炒股的話,佢就唔使係度吹水啦,一早發左達!我都識呀, 我估8079合股後不斷下跌,一定準 聽你地講蕭弱猿都幾厚顏無恥 好似奸角,... (/quote)

I agree with you!

8395 變靚D, 大莊主蕭公子頂呀頂! 頂住$0.20 (併股合一了) 供股價, 引人供股俾錢佢玩!?!?

供完股之後, 就可能:-

a. 由供股價$0.20水位, 好快又直插至仙位, 升仙後又併股; 又再重複直插至仙位, 升仙後又併股; 又再重複直插至仙位; 升仙後又併股,又再重複直插至仙位.........

b. 又來大折扣批股俾友好莊家人頭戶口並立刻派貨出街搶錢, 好快又直插至仙位, 升仙後又併股; 又重複來大折扣批股俾友好莊家人頭戶口並立刻派貨出街搶錢..........

千股! 搶錢呀! 搶錢呀!

(http://www.uwants.com/viewthread.php?tid=5351149&extra=page%3D1)



No comments: