Tuesday, February 12, 2008

鹵千股! 蠱市大鱷本性難移, 換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?



(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
篤穿佢 發表於 2007-12-17 07:29 PM )

鹵千股!


8079變靚D 17.12.2007供完股啦咪順手玩第一輪震倉? 震完可以再震震! 蕭弱猿fans = 變靚D小股東惡夢一個接一個永沒完沒了!

君不見, 蕭莊主粗烘的股仔版常見他的 御用打手 ”牆雄6569” 17.12.2007咪在$0.170壓出8球貨(等於未併股前的32球大貨, 點會係散?) (君不見幾個月前”牆雄”有份推變靚D舊股上$0.485高位? 而莊主上星期頂$0.20供股價時, 牆雄反而高位不出貨呢? ), 乒乓波左右互交=莊主左袋交右袋, 用乜價互交都係戲尼嗟!

牆雄8球$0.170, 另一打手褲倡9075壓出的一球$0.170, 另3球$0.171都在近收市前由乙隊接貨過倉啦. 讓出嘜收市跑道給大莊主在 15:57PM 由$0.171嘜上15:58PM 收$0.187. 兩分鐘抽上16個價嘜收市, 香港股蟺任佢玩哂!

今日玩第一輪震倉? 震完可以再震震! 然後大折讓賤價批股俾友好人頭戶口, 然後又併股, 然後又供股, 真係香港股蟺任佢玩哂! 香港股蟺直情無法無天!







證奸會無知無能, 蠱市大鱷本性難移, 換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?
Wilson Hui 許儀休矣?
, 蠱市大鱷欲哭巫淚個衰樣!




No comments: