Tuesday, February 12, 2008

悲情財驚演員+末日教授

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
今日X 發表於 2007-10-25 )

(quote)原帖由 duelilomo 於 2007-10-24 04:25 PM 發表
你係咪講果件 "悲情財驚演員" -- 惶偉康Andrew Wong ? 佢同 "末日教授惶冠一" 在 Myradio.com 系 dum 雞喎, 次次嚇嚇市民, 旨在引你 "俾錢讀佢地d悲情財驚分析課程", 繼而在佢間一中蠱嫖行開戶口炒股, 密密出出入入, 吸盡你d佣金.

佢會點你地, 要跟實佢就要在佢間一中蠱嫖行開戶口炒股, 成為佢名下客戶(食你d佣金), 佢才可以分分鐘 email 你貼市貼士. 君有否看見 "燒公子" d 巫術, 每次都說 :"我日前買了X,Y,Z....股" (其實, 只是從大浰市報價機中挑幾隻比日前升了的便是), 日日贏! 又可以說: :"我今早前賣了A,B,C,D....股" (其實, 只是從大浰市報價機中挑幾隻比開市跌了的便是), 又係日日贏! 你都可以用此巫術扮識馬之才子! 今日講俾人知 "上星期中完孖Q, 又中三T"! 又無中計無買邊d大熱倒簉馬. 鬼睇實你買過乜賣過乜野?

末日論, 今日若唔中, 一星期內都會撞中一鑊, 否則一個月內都會撞中一鑊! 只要撞中一鑊咪可以大示喧譁囉! = "悲情財驚演員" 巫術 !!! ... (/quote)

對 + 對 + 對! 伊班呃人精 d 巫術, 我見過相似版本, 就係我女友以前打工的織染集團件叫彪霖的採購買辦, 專收回佣, d黑錢點見得人呢? 點可以用伊d錢買框駱花圓呢? 佢就經常話佢老婆常常中馬, 偶然又當眾出示一些贏了馬的飛仔, 話要去馬會收錢. 其實, 佢係一場分別買4隻win, 一日十一場馬, 咁衰極都中番d, 就只把贏了馬的飛仔示眾, 輸個d就唔報出黎. 咁就有人當佢係馬神咁拜! 也有d人就當佢死好命發大財!

No comments: