Tuesday, February 12, 2008

莊家嘜高過聖誕=操弄假收市價

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
StephenShiuJr 發表於 2007-12-27 03:18 AM )

莊家嘜高過聖誕=操弄假收市價

繼上週莊家頂$0.20供股價想呃人供股俾錢佢玩後; 24.12.2007AM 變靚D 8079本來已又插落至$0.149, 而莊家打手乒乓波隊混動員金俐瘋, 富娼, 長熊, 佳褲都有當更扮托派頂頂細牌於$0.146至 $0.149; 時近12:15收半日市過聖誕, 莊主一聲令下, 突然食一手$0.155, 即把市價舞高6個價位, 12:19再食一手$0.164, 所費無幾, 咁就嘜高15個價位收市過聖誕啦.

8079變靚D莊主志在何為? 你估幾快會震倉至$0.10? 為即將再用巨大折讓價(估可能約6仙)又批一大手平貨俾友好人頭戶口鋪路? 然後再來十股併一股, 改每手十萬股, 日日玩賤小股東.

好彩我在月前早已沽清咁黑幕的老千股, 但樂意盡社會責任, 不停地警醒各位小股民d莊家股蠱蠱惑惑的呃錢巫術!



                                                                                  
證奸會無知無能, 蠱市大鱷本性難移, 換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?
Wilson Hui 許儀休矣?
, 蠱市大鱷欲哭巫淚個衰樣!

No comments: