Tuesday, February 12, 2008

證監會同富貴的蕭老莊主/蕭少莊主友愛包庇?

(C/P from: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=16
Hongkongeseaa 發表於 2008-1-18 04:13 AM )

(QUOTE):
17.1.2008 東方日報 涉造市被告疑提供假料
證 監 會 票 控 證 券 行 衍 鋒 集 團 投 資 ( 前 稱 金 進 証 券 ) 負 責 人 許 巍 瀚 、 何 東 畇 ( 前 稱 何 偉 津 ) 及 衍 鋒 前 職 員 林 耀 麟 , 指 三 人 在 受 查 期 間 向 證 監 會 供 稱 不 認 識 對 方 , 涉 嫌 提 供 虛 假 資 料 , 案 件 昨 日 於 東 區 裁 判 法 院 續 審 , 控 方 傳 召 證 人 出 庭 作 供 。 證 監 會 懷 疑 三 名 被 告 於 ○ 五 年 曾 對 認 股 證 中 移 匯 理 896B ( 4561 ) 進 行 價 格 操 控 , 製 造 交 投 活 躍 的 假 象 , 遂 要 求 三 名 被 告 接 受 調 查 回 應 提 問 。 被 告 許 巍 瀚 及 林 耀 麟 在 與 證 監 會 人 員 會 面 時 表 示 不 認 識 名 叫 「 何 偉 津 」 的 人 , 而 何 偉 津 則 表 示 不 認 識 名 叫 「 林 耀 麟 」 的 人 。 但 證 監 會 指 , 根 據 流 動 電 話 及 出 入 境 紀 錄 , 三 人 在 案 發 期 間 一 直 有 聯 絡 , 更 曾 一 同 外 遊 , 故 質 疑 他 們 提 供 虛 假 資 料 。 衍 鋒 職 員 出 庭 作 供
衍 鋒 的 會 計 職 員 馬 章 裕 昨 以 控 方 證 人 身 份 供 稱 , 三 名 被 告 經 常 一 同 出 現 在 衍 鋒 的 辦 公 室 , 更 經 常 一 起 午 膳 。 馬 氏 指 , 他 曾 與 三 名 被 告 結 伴 到 上 海 旅 遊 , 旅 程 由 許 巍 瀚 負 責 安 排 。 但 馬 在 辯 方 盤 問 下 亦 承 認 , 平 日 以 「 阿 津 」 稱 呼 何 偉 津 , 以 「 Alan 」 稱 呼 林 耀 麟 , 並 不 知 道 何 偉 津 及 林 耀 麟 的 全 名 。 若 非 證 監 會 調 查 人 員 向 他 出 示 印 有 何 偉 津 的 身 份 證 副 本 , 他 根 本 不 知 道 「 何 偉 津 」 就 是 平 日 稱 呼 作 「 阿 津 」 的 人 。 (/quote)


證監會同富貴的蕭老莊主/蕭少莊主友愛包庇?

8079, 109, 651, 665, 276, 910 .... 咪更狼? 點解告佢但又唔告佢? 特衰症苦又一次 "選擇性憸控"? 有誰食左人飯? 女友免費整容減肥否?

證監會同富貴的蕭老莊主/蕭少莊主友愛包庇? 點解唔查:

1. 8079變靚D每次批股各人頭資金來去? 與莊主千絲聯繫?

2. 8079變靚D竟長期無大股東登記, 股東大會如何合法通過議案? Proxy誰簽字?

3. 8079班常註搭棚佬兼乒乓波互交演隊(甘痢瘋, 大蝠頭, 褲娼, 長熊, 匯殉, kAb...)同大莊主間的每日每次真實買賣指令電話錄音.

為何香江股壇 d莊家惡霸可以日日視無忌憚咁操縱舞弄 8079, 109, 651, 665, 276, 910.... 無法無天!

No comments: