Tuesday, February 12, 2008

莊家打手之首 “ 金利瘋3765”

(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Shiuyiuyiu 發表於 2007-12-13 01:26 AM )

(QUOTE):
原帖由 私逃嘩 於 2007-12-11 02:13 PM 發表

好在 “燒財子” 識得 “私逃嘩(司徒華)”, 可以又搞黃雀行動, 重可以由hkreporter.com 毒家做變靚D內地職工黃雀行動真人酥, 好有賣點, 但不等於有好多廣告費收, 因只有陳水扁敢在反黨中央的hkreporter.com 落廣告! ... (/quote)

10.12.2007
臨近收市啦, 莊家打手之首 “疳利瘋3765” 就出手啦! 由$0.205起全力接 kAb 8球幾貨過倉並推上至 $0.214收工, 一抽就十個價位啦! 又創造交投額. 抽高又係導演在拍戲呀, "" 引人供股 = 供錢俾佢地玩 ""!!! 供完股後, 又批股!!! .....又供股!!......又批股!!.... 又併股!! .又供股!! 又併股!! .又供股!! 呃完又呃……供完股之後咪又可以用好賤的價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨? 之後又併股, 之後咪又可以用好賤的價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨?…….呃完又呃……以証明班 “超世界級高薪上市科+證奸會官僚” 正一垃圾! 白食公帑的蛀米大蟲!

No comments: