Tuesday, February 12, 2008

變靚D幕後巫師自恃好波




昴平360纜車自己整衰自己; 變靚D幕後巫師次次玩殘小股東, 食得太盡, 就壞商譽於股壇! 最終永世玩死自己. 盡早有報應, 天修惡賊!
(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Duelilomo 發表於 2007-10-15 )

變靚D幕後巫師自恃好波


http://www.hkreporter.com/talks/viewthread.php?tid=2064&page=4&extra=page%3D4

變靚D幕後巫師自恃好波, 自以為 "大權在呃" 任縱橫, "財妓超煩" , 次次玩殘小股東, 食得太盡, 但就壞商譽於股壇! 最終永世玩死自己. 好快一定有天修! :

蕭翁若元之前都有在風蕭蕭講過, 做個成功的大莊家, 首要在股市建立長久信譽, 才可取得股民的信賴與支持才能舞高舞大隻野食大茶飯. 比如當年黃坤打做隻988明珠興業神話, 黃仕靈打做隻606東, 都是他們做到長升長有, 而絕對不是今時的8079變靚D式陷阱, 愈批愈賤價, 愈供愈殘價, 每天害你多一些, 每天(股價)沉落多一些, 咁Q扑街! 好波?

8079變靚D班幕後巫師到8079咁殘, 以後永世無人信佢地, 以後永世無人同佢地玩. 君不見當年汪世忠(3年前將太平協和賤價私有化的汪世忠),將大陸資產包裝上市,間公司仲要改名做「中國地產」, 但股民記仇, 無人入IPO, 等佢自己用橫手友好戶口自己托自己玩自己. 而當年大劉自因多次要小股東供股, 壞了信譽, 所以之後佢隻127華置, 愛美高……都係人都避, 無股東願買.

(莊家每天佈陣造市走位資料可查閱 http://marketmanipulaters.blogspot.com 及 http://marketmanipulaters2.blogspot.com )
.

No comments: