Tuesday, February 12, 2008

供完股,咪又可以用好賤的價批大手平貨俾自家d莊主友好




(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
Shiu Kung Zee 發表於 2007-12-11 06:30 PM )

(QUOTE):
原帖由 私逃嘩 於 2007-12-11 02:13 PM 發表

好在 “燒財子” 識得 “私逃嘩(司徒華)”, 可以又搞黃雀行動, 重可以由hkreporter.com 毒家做變靚D內地職工黃雀行動真人酥, 好有賣點, 但不等於有好多廣告費收, 因只有陳水扁敢在反黨中央的hkreporter.com 落廣告! ... (/quote)

8079變靚D個大莊主巫師又舞乜Q野? 11.12.2007原本在沽方派左 ”長雄/興萎” 壓大貨在0.21唔俾人過, 迫d小股民要以極低價沽變靚D隻8396認股權逃亡; 但臨收市就突然派其粗弄打手團 ”甘痢瘋, kAb, 凱饑, 鷹徨”… 由底急急抽高8079至$0.218影收市劇照. 又係導演在拍戲呀? 是裝乜野, 引人供股 = 供錢俾佢地玩?

供完股之後咪又可以用好賤的價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨? 之後又併股, 之後咪又可以用好賤的價批大手平貨俾自家d莊主友好人頭戶口即刻隊貨?…….呃完又呃……以証明班 “超世界級高薪上市科+證奸會官僚” 正一垃圾!

No comments: