Wednesday, September 23, 2015

大鱷聯盟又出彈弓手形造市勢做價? 高頻交易犯竊盜資訊罪嗎? 內幕交易嗎? (Part A)

大鱷聯盟又出彈弓手形造市勢做價?  高頻交易犯竊盜資訊罪嗎? 內幕交易嗎?


(轉貼自: Uwants網)

天天大鱷聯手, 出彈弓手做勢嚇人, 操弄市價. 落盤排牌跟, 縮牌, 再落盤排新隊尾跟, 再縮牌, 再落盤排新隊尾跟, 再縮牌, 再落盤排新隊尾跟, 再縮牌, 再落盤排新隊尾跟.......

看這例子:

23.9.2015臨近尾市,  請看 2822南方A50 ETF  $11.72 沽盤排盤列 :

(9月23日:  2822南方A50 ETF 跌2.34%, 而同是追縱A50 的 2823 安碩ETF則只跌 1.715%, 跌少好多! 有人托價,有人壓價, 這就顯現出大鱷聯手出彈弓手做勢嚇人, 操弄市價的功力了)

b


*
4377, 2417 齊齊縮牌, 而其後 2417再發盤排新隊尾, 其後又縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾,  其後又縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾
c
d



e
2417 及 3344 縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾,  其後又縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾





f

4020, 縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾,  其後又縮牌, 其後 又再發盤排新隊尾


g



*
8738, 2417x2, 4020, 3344, 0161, 3659, 4165 
齊齊縮牌, 而其後 再發盤排新隊尾, 

h



i



j




k



*
8506 縮牌, 而其後 再發盤排新隊尾, 

l




m

 5674 8506 竟齊齊同一時間縮牌, 而其後竟又齊齊同一時間再發盤排新隊尾, 


n

8506, 726, 2417, 0161, 0726 x2 齊齊縮牌,


o


p



q


r

8508, 1493, 5724, 4979, 4020, 1493 齊齊縮牌收工.  ( 縮牌可免忽然被別人食了).




(9月24日:  2822南方A50 ETF 跌0.343%, 而同是追縱A50 的 2823 安碩ETF則升 0.777%分別咁大, 離乜曬譜!  這就顯現出大鱷聯手出彈弓手做勢嚇人有人托價, 有人壓價, 操弄市價的功力了)

aa:   看 $11.68   沽盤排列表:













































bb:   看 $11.66  沽盤排列表:


























有網友說這是高科技的高頻交易. 錯! 錯! 彈弓手不是高頻交易, 根本兩類不同的操弄手法, 咪俾人拋窒呀! 高頻交易是要先過人買入或先過人沽出, 咁就唔會常常臨門縮牌. 正常人正常買賣點會頻頻縮牌? 只有彈弓手嚇人造勢造市才會頻頻縮牌, 用電腦以彈弓手嚇人造勢造市才會頻頻縮牌, 就犯了不誠實使用電腦罪啦!

何況, 高頻交易本身根本是犯罪的. 

大鱷解釋高頻交易是, 他們的電腦網絡好勁, 能探到市場上其他人落盤的發盤資訊內容, 然後電腦計算後更能以程式自動發盤, 而且更能把此程式自動發的盤插先於原先他們探到市場上其他人落的盤前. 神嗎?

但要知, 大鱷去截探市場上其他人發盤的落資訊內容, 此行為己犯刑事罪. 監探別人通訊此行為己犯刑事罪. 聯交所及證監都應禁止任何人截探市場上其他人落盤的發盤資訊內容. 聯交所及證監都應報警. 而中間的電訊網絡商, 數據中心等讓他人截探其, 其他客戶經其通訊網落盤的發盤資訊內容, 都要負起客戶資訊被盜竊的保安失職責任.

大鱷去截探市場上其他人發盤的落資訊內容就是監探市場未公開的內幕資訊, 而用此等市場未公開的內幕資訊去盤交易, 就是內幕交易. 故此, 甚都是犯罪的, 為何還能肆無忌憚地操弄呃錢呢? 只有那些 又盲 又笨 又蠢 又無知 又無能 又無德 又無恥 的監管官僚只會龜縮, 還敬畏高頻交易是振興蠱市的高品牌, 神性不可侵犯的神器呀!

 *
*


及,  大鱷出彈弓手, 肆無忌憚, 日日頻頻出沒造市, 例子多多, 如列於:



http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015/08/2822-2823-etf.html

http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015/05/2823-a50-xetf.html

http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015_03_01_archive.html

http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015/03/a50-xetf-2823-part-a.html

http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015/03/a50-xetf2823.html

http://stockmarketmanipulaters.blogspot.hk/2015/05/2823-a50-xetf.html )

*


陳文鴻博士於1014集把酒當歌中說香港股市主要由莊家大戶操弄呃錢. 即是由金融海盜公然操控的所謂 "國際金融中心", 蠱票衍生毒品氾濫中心, 大鱷視證奸會廢柴. 沈振盈香港的股市, 很多方面營造極有利大戶造市, 配合衍生工具,將小投資者

沈振盈指, 強國救市措施之中,打擊惡意沽空一定是重點,姿態要告訴操控市場的對沖基金,勿再上下其手。此等別有用心之輩,利用各種手段,操控市場以圖利,令股市過份下跌,還口口聲聲話自由市場,實令人髮指。事實上,股市空軍的慣用手法,是利用程式交易製造買賣活躍的假象,推高股價之後進行沽空,甚至散播負面的謠言,以達獲利的目的。近期內地救市措施主力在查察惡意沽空,目的也在於此,因為此等對沖基金針對一些滬港通股份惡意大手拋售,便可達到推低指數的目的。強國執法機構勇於嚴查護法來爭功,香港證奸會那敢開罪大鱷?識撈放水留後路他日退休有錢途好過啦!


1 comment:

rommeldangerous said...

作者你好,見到你有留意股票經紀活動,3344而家轉咗7357, 但係手法一模一樣。點解佢一擺盤就沒人敢買?想問下如果買咗佢啲貨有冇問題?會唔會被佢針對?多得佢買咗D股票大半年都俾佢壓L住升都升唔到