Saturday, January 26, 2008

大腹堂又出手頂貨啦? Wilson Hui 許儀休矣?



證奸會無知無能蠱市大鱷本性難移換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?
Wilson Hui 許儀休矣?

蠱市大鱷欲哭巫淚個衰樣!


(轉貼自: 香港人網討論區 2. 8. 2007)

大腹堂又出手頂貨

原帖由 Swana 於 1-8-2007 16:27 發表唔好恨, 臨尾30分鐘 .227, .228, .229, .230 全部莊家自買自賣, 假到好核突, 街貨出到最高只去到 .225 或 .226。 ...


“和成651” 個棋盤, 今日好似都有番d交投量喎, 看來莊主都唔多想咁悶咁枯燥乏味, 玩番下, 也曾經努力小試, 攻佔番$0.255號戰壕(=9個叭仙)一陣間咁多啦. 你隻野跌佢隻野升喎, 當時, 可以影番幅靚佬相sms俾蕭才子威番一陣. 唯大巿大跌, 氣氛咁差, 無計啦!

正如 Swana講, 假到好核突, 臨近收巿30分鐘, 莊主做野時段, 也是一般金魚缸追斬孖展時段, 顯眼地有莊腳--實德9139霸住$0.230個站, 頻頻每5球, 再5球, 再5球, 再5球咁排排出倉, 也有另一批莊腳, 每3球3球3球….咁收貨, 搬倉工程閃爍? 搬完倉未? 點解要大搞物流搬倉?

看來好似是, 因個巿食左瀉藥, 股價下瀉, 莊主個倉隻隻股價都下瀉, 按倉值大瀉, 所以莊腳實德個Financial Controller可能要立即call 莊主孖展?!?!? 莊主無新水注入實德就唯有搬倉去其他尚有一點孖展額的莊腳處避避, 由其他莊腳接貨同時替莊主找一點實德的孖展數, 過過孖展關?!?!

就因和成651個棋盤長期咁悶, 突然莊腳實德9139霸住$0.230個站, 頻頻每5球+5球+5球咁排排出倉, 駭怕了一個蠱市稀客”加皇262x不單只急急爬頭, 還急急跳低4個價, 隊$0.226, $0.227霸位出, 咁就成為陀地幫莊“大腹”個堂口的點心啦!

“大腹”快人一馬, 立即搶食, 機關鎗式連掃$0.226, 0.227, 加送半球頂0.229號戰壕, 好俾莊腳實德在$0.230繼續配合搬倉工程.

眾所週知, “大腹”個堂口太公水頭充足, 大腹堂照得起有餘. 只不過, 以缸狐傳遙, 大腹堂個坐館鯉蠑須然好貪婪但為人好孤寒, “平常市況”(好似前幾日咁) 只鍾意雞仔注一手二手混在其他莊腳群中, 現一現身俾莊主見佢有到就算交差收工. 但若然莊主唔識供奉, 得罪起大腹堂個坐館鯉蠑, 隨時call孖展斬倉至1仙股.

No comments: