Saturday, January 26, 2008

8079變靚D號沉水艇



(轉貼自: 香港人網討論區 16.9.2007)


[quote]原帖由 包拯 於 11-9-2007 06:00 發表"8079變靚D號沉水艇" 在14.9.2007 收$0.066, 天天繼續唱 "每天害你多一些" + "每天沉落多一些,建議: 變靚D 改公司名做8079 "變堅D" , 繼而積番D暗德, 做番D善事, 免費幫香港特衰症苦班假大胸官僚整整佢! [/quote]


佢撩大舊鼻屎都可以掟死你班螞民啦! 8079變靚D批大舊新股俾金利豐就掟死你班捧場矇佬矇婆啦!真底死!!! 阿FungShiuShiu網民在discuss.com話: 轉貼自:




""查聯交所紀錄,由蕭家主理的變靚D,主席蕭若慈現只持0.33%(其27球免費紅股也急急21.8.2007@0.085賣出了,上日只收0.066,証明蕭若慈看穿股市)! 竟然無持5%以上要報會的大股東! 誰在操控搵小股東笨?


看近期批股:12.5.2006@0.42批0.42億股,當日收0.65,折讓35%2.3.2007 @0.33批1.114億股,當日收0.52,折讓37%19.7.2007@0.221批金利豐1.01億股,當日收0.265,折讓17%24.7.2007@0.20批1.3億股,折讓27%(一個月後,金利豐竟能推翻包銷協議!咁都得)(股價已奇低, 9.8.2007還使出一折二, 五送一怪招, 搏乜?)27.8.2007@0.067批金利豐2.7億股,折讓17.25%蠱惑 在:


a. 批股前先有春光鴨逃跑,


b. 又有橫手先隊低市價來傾個賤價還再加多個巨大折讓批股,但公司根本無資金需求, 為何賤價批股?明益誰? 變靚D與金利豐的關係, 同淫婦與姦夫, 暖寐關係?


c. 批入平價新股後急急掟貨搶錢.


d. 若簽批股包銷協議後,市價下滑就推翻包銷協議,輸打贏要.咁都得! 在12, 13日似見金利豐已出上次批入的2.7億野, 狗上瓦坑有條路, 又可以 重複以上批股蠱惑招; 下次變靚D會@0.0366又再批幾億股俾金利豐,下下次會@0.0272又再批幾億股俾金利豐? 愈批愈低. 股價愈墮落愈快樂?
更怪是一般上市公司老闆會推高個價(好讓公司能爭取較多資金;折讓批股一般只3%至7%)才會批,莊家吹噓放瘋以更高價派出街.但變靚D剛相反,先隊低個市價再贈超大折讓,簽了批股包銷協議後可輸打贏要.還次次都只係批俾金利豐咁關照,次次愈批愈低!小股東扑街! 你估變靚D幕後和金利豐係點分? ""
25.9.2007 又說:8079變靚D 25.9.2007上演莊家分組自已友乒乓波戲, 左右互交乒乓波(左抽來, 右抽去, 都係同一個自已友的波波). 最忙碌是 “愷飢蠱嫖行”, 又頂位又即隊. “疳瘋蠱嫖行” 就扮野, 扮好多買家在買方低幾個價位排牌, 扮熱鬧. 但之前8079變靚D莊家食得太狼太貪, 伊班莊家招牌臭晒! 所有棉羊都 “永世認實” 伊班惡魔個衰樣, 唔會再跟伊班莊家入火坑喎, 等莊主自己玩自己啦! 永世唔再佢中計! 一見到伊班莊家就吐佢口水啦!


而另一位網民 "燒恭芷" 就和應:說得對! 說得對! 蠱惑 在:
a ) 先隊低市價, 引那班誤以為在大跌後會反彈的一廂情願蠢蛋股民入市接火棒.
b) 一般批股入強人之手, 會先推高才散貨, 但變靚D敬贈強盜莊主超大折讓(一般批股折讓只3%至7%, 但變靚D俾金利豐17%至37%)的批股價, 給強盜莊主立刻可以從已跌的市價掟貨至大折讓的批股價也有很大水位掟貨搶錢, 有排掟貨,掟死你班蕭若元fans! 簽了批股包銷協議後, 怎可輸打贏要? 變靚D應控告金利豐才是, 但變靚D竟然會立刻用更殘價再批股與金利豐, 太離奇! 其姦情太明顯? 淫婦姦夫? 暖寐關係?


8079變靚D號沉水艇 "每天害你多一些" + "每天沉落多一些" 近日變靚D市價已跌破上次批股殘價, 再窒兩野, 就再敬贈強盜莊主超大折讓; 可以估計十月頭, 變靚D就會3仙批幾億股俾姦夫啦! 可以估計11月就會1仙批幾億股俾姦夫啦!






No comments: