Saturday, January 26, 2008

特首教你 "自我增值" 大法


(轉貼自: 香港人網討論區 12.10.2007)

特首教你 "自我增值" 大法

轉貼自: 香港人民台網 http://umsplus.liful.com/prhk/di ... ghlight=&page=8

香港特首時時叫市民要自我增值, 而香港特首的自我增值大法就是: “自己加自己人工”. 幾叻仔! ! ! 香港特首"策動"自己加自己人工, 咁特首咪增值喎!!! 要 "自我增值" 多少咪加自己人工多少囉, 幾實際! 幾有效! 玩盡公帑, 你 吹呀! ((叻仔! 叻過扁嫂要週圍找尋發票出數啦! ))

而香江垃圾會斑議員咪自己動議加議員自己薪津(並與政府部長薪津掛勾) = 議員自我增值.

若果聯交所個CEO祟恿金管局用公帑參股入市, 搶貨買高聯交所388, 咁佢持有d股份和職員認股權市值咪大升囉=自我增值. 有財經演員估計過, 聯交所個CEO只在聯交所做這近幾年野而得到的股份和職員認股權, 其時值已澎湃至約六億元啦! "突手增弄權" 重要佢地d標準稅率添!

其實咪學自 www.hkcorporategovernance.blogspot.com 的奸計? 香港好多上市公司d主席, MD, CEO....., 都會示意班友好識撈獨立董事決議加其公司主席, MD, CEO d薪津, 令公司d主席, MD, CEO個個加人工增值! 管他功過若何???

若果大腹665個CEO照顧,安排d友好莊家舞高大腹665個蠱價, 咁佢持有d股份和職員認股權市值咪大升囉=自我增值.


而 8079變靚D 個煮蓆簫沽沽, 一早就帶領春光鴨(由股價4毫幾子, 3毫幾子)沽清其名下8079股份, 之後, 8079變靚D股價直插至今時的6仙幾, 7仙. 這是 "另類自我增值" 的鐵證, 足可作各大學作 case study 教材, 留傳萬世來警惕小股民. :@:@:@

No comments: