Saturday, January 26, 2008

幫莊”大腹堂”勇猛單刀殺上15個價嘜收





(轉貼自: 香港人網討論區 2. 8. 2007)

幫莊”大腹堂”勇猛單刀殺上15個價嘜收

2.8.2007又是莊壇演武藝的日子, 香江各路陀地莊家堂口都派出其雙花紅棍演野. 歷來有號稱香江第一惡莊的 ”大腹堂”

在 “和成651劇場” 表演單刀殺上15個價嘜收, 勇猛+狠辣, 點到即收(好省彈藥, 唔會留下過多買牌量益人/俾人隊)的準繩武術, 高手! 老手! 二十年的大師父功架真了得! 應記一大功! 唔怪得鄉廣嬞氏壆會都頒番個 “至叻公私館痔掌” 俾佢地件坐館! 婊羊! 婊羊演藝篙!

在15:44又到莊家做野時份, "651和成號潛艇" 潛在0.210水深打混好耐啦, 大腹堂出台掃上0.215, 一口氣食清六格沽盤才現身在0.212, 0.213插番支旗, 各頂番個0149牌仔示威, 各露半球(500K)既引人出野, 也宣示其大眾久侯的半球size亮相, 好球嗎? 然而, 再看清一眼形勢, ! 俾喉急友射鬼左! 其實如果依個幫莊係真心要收貨, 眼見有咁Q多喉急友急慾出野, 咁再在0.212, 0.213各露全球益下急慾出野的饑渴散又何防? 但大腹堂依個幫莊就無你咁冤鬼氣, 傲然掃上0.225. 若非堅決要嘜野又何須強行急上?

大腹堂再順手在0.224及0.223 再插番支旗仔(各40K蚱), 頂番個0149牌仔宣示威武之獅的舞功蓋細. 雖然俾嘉洛仔唔牲姓, 臨散場謝幕突然0.224窒出200K, 大腹堂還有其0149號殺手頂實0.223陣地. 而亂交所個電腦又好就, 以0.225作為收市價! 大腹堂件雙花紅棍嘜野真有一手, 經驗老手嘜野真叻! 無浪費一粒子彈! 總算單刀殺上15個價嘜收!!

其後才有阿乜太的金利封3765派三個憲兵仔在0.223, 0.222, 0.221各20K站崗倍襯. 利星1339就最識扮有到, 臨散場最後一秒才在0.223頂三球影謝幕相交差. 若利星1339真的要三球收貨, 佢三球野可用交易系統的market price功能, 一按交易系統個market制, 掃3球貨的話, 只用0.00001秒就掃左上五格之多至0.228收啦!

股市=蠱市, 誰是老師父大摑手, 誰只是搏影相的小明星?

明天 “和成651劇場”, 請早對號入坐, 看潛艇651號何去何從? 如何缺仰(缺新水)浮沈.




證奸會無知無能, 蠱市大鱷本性難移, 換另一個山寨賊竇咪再打莊放瘋估空舞上弄下偷呃拐騙?
Wilson Hui 許儀休矣?

, 蠱市大鱷欲哭巫淚個衰樣!

                                                                                                 

No comments: