Saturday, January 26, 2008

管他牛還是熊?


(轉貼自: 香港人網討論區 18.8.2007)

管他牛還是熊?

為何自困在牛市與熊市的 "academic道學" 中? 管他牛還是熊? 捉到老鼠就係叻貓!

蠱市根本就是大莊裝飾一個局與散對賭的騙局. 當引到班財驚演員帶領到群羊向皇后大道東跑去時, 好可能班莊家在皇后大道東已暗設好多陷阱在迎接羊群自已送上門!

係牛市又點? 莊家被call孖展, 迫倉, 斬倉....... 你渣著伊隻股就扑街!

係熊市又點? 莊家有水有謀, 一樣可以谷上. 17.8.2007大市曾跌千二點, 但人地隻1217中國創新投資咪升87%!!! 服未?

班全世界最貴人工的特衰症府官僚咪只識講 "Oh! 個市交投好有秩序, 好暢順". 管他誰在舞高弄低? 只要交投好有序, 好暢順, 咁佢咪升官出糧囉!

17.8.2007 臨收市HSI勁回升千點, 世界紀錄 "勁抽大獎" 啦! 莊亦有格! 隻651和成潛艇都會反下身反彈下引人; 但豬太隻8382變靚D 咪扑直? 彈都唔彈? 死屍咁沉底! 那個莊是空殼格? 那個莊是死屍衰格?

No comments: