Sunday, August 9, 2015

【著名莊家之子詹劍崙】賊股5大特徵, 8招防上錯賊船!


【專訪詹劍崙】

賊股5大特徵

果日報  9.8.2015  記者:周家誠



大時代最大的教訓,相信是部份在天堂與地獄徘徊的暴炒股。匯財金融(8018)算是經典之一,詹劍崙接受專訪時稱:「佢試過上3蚊,成交唔大,跌到2蚊、1蚊成交大返,跌到3毫幾成交仲大過上面」,股齡有30年的他都說:「呢啲股票好恐怖,利用小股民執平貨心理,跌咗9成先派貨,但當無人買時,佢又抽返上嚟」。


部分股票更是明顯的陷阱,例如漢能(566)及恒大(3333),「全世界都講負面嘢,你仲衝落去,有啲錢唔應該貪」。同樣有些股票消息遭市場放大,例如數字王國(547)以4仙成本買劉嘉玲化妝品公司,股價升到2元仍有人買,「你唔會注入咗之後,間公司忽然變得好值錢架」?





另外,部分公司管理層明顯有玩財技前科,例如PNG資源(221)供股供不停,詹劍崙認為該類公司都不宜購買。市場上亦多人放消息炒高股價,但他認為流料居多,「自己分析好過啦」。




【專訪詹劍崙】8招炒股心法一覽

金牌莊家詹培忠大公子詹劍崙提到,股民常上錯賊船而輸錢,因而希望多發聲點評賊股,現綜合他8招炒股技倆:

1. 若果股價上升至某水平,沽盤無限出現,代表莊家開始派貨.

2. 全世界都認為是負面的公司,不應買入.   ( 例如漢能 556)

3. 管理層過往有透過財技呃股東紀錄,不宜沾手    (e.g.
 
8079, 8078, 停批股, 併股, 一味向下炒)



4. 市價遠遠大於資產值,宜留意「是否真係值嗰個價」 ( 例如漢能 556)


5. 細價股插水難止蝕,應時時刻刻問自己:「是否仍要持有這隻股票」

6.  
部分具有資產及賣殼概念的公司,小注長線買入 
7. 平均線及牛熊市分析對細價股沒有意義,  (人為圖表陷阱),

8. 市場消息作假居多,千萬不要聽   (e.g. 1063)



No comments: