Wednesday, October 29, 2008

亂交所刻意設計: 盤後競價(U盤)任大戶嘜收市價玩控



(轉貼自: http://marketmanipulaters.blogspot.com/ )



(轉貼自: 29.10.2008蘋果日報 邱古奇 炒友blog )
炒友Blog:盤後競價大戶玩晒


28.10.2008下 午 環 球 股 市 突 現 買 盤 , 或 與 市 場 憧 憬 歐 美 大 減 息 有 關 , 至 於 港 股 這 兩 天 的 異 常 波 動 , 則 可 能 涉 及 期 指 相 關 活 動 , 昨 日 期 指 即 月 及 11 月 總 成 交 激 增 至 22 萬 多 張 , 是 歷 來 新 高 , 而 且 股 份 升 幅 過 份 集 中 在 重 磅 成 份 股 , 不 少 非 指 數 股 未 能 受 惠 大 市 升 勢 , 而 越 重 磅 , 就 被 掃 得 越 厲 害 。

匯 控 ( 005 ) 28.10.2008 單 日 急 升 20% , 基 本 上 是 回 升 部 份 這 兩 天 的 跌 幅 , 但 盤 後 表 現 就 令 市 場 為 之 嘩 然 , 競 價 時 段 竟 然 一 度 突 破 100 元 , 急 升 3 成 多 , 根 本 就 是 大 摩 指 數 換 馬 大 混 亂 當 日 的 翻 版 , 雖 然 最 後 競 價 成 交 為 90 元 , 但 這 4.80 元 升 幅 , 擺 明 就 是 「 Mark 價 」 行 為 , 有 12 億 元 成 交 額 又 如 何 ? 全 日 咁 長 交 易 時 間 不 去 買 貨 , 要 最 後 一 刻 才 去 買 12 億 元 匯 控 ? 其 他 大 藍 籌 如 長 實 ( 001 ) 、 新 地 ( 016 ) 、 中 電 ( 002 ) 也 有 類 似 現 象 , 昨 日 現 貨 市 場 臨 收 市 , 期 指 急 挫 200 多 點 , 又 再 在 收 市 後 Mark 高 大 藍 籌 , 今 次 不 能 再 賴 摩 指 換 馬 了 吧 !

港 交 所 ( 388 ) 高 層 堅 持 這 種 任 由 大 戶 操 縱 的 玩 法 , 完 全 漠 視 市 場 意 見 , 令 港 股 淪 為 大 戶 提 款 機 。
.
(cut/pasted from: 31.10.2008 Orientaldaily.on.cc )
U 盤 繼 續 肆 虐 股 場 尋 日 唔 少 紅 色 分 子 又 U 盤 時 段 , 被 人 為 地 「 嘜 」 高 十 幾 廿 個 巴 仙 , 當 中 勁 升 85% 的 中 國 建 材 (03323) 就 係 一 個 例 子 。 除 中 建 材 , 仲 有 好 多 近 日 跌 得 甚 為 兇 殘 的 航 運 股 及 資 源 股 , 都 在 U 盤 時 段 多 升 十 幾 廿 個 價 位 , 又 一 次 證 明 大 戶 玩 晒 , 邊 個 子 彈 多 , 邊 個 控 制 市 場 做 大 贏 家 。
.

No comments: