Wednesday, February 11, 2015

「327國債期貨事件」: 管金生 vs 魏東、劉漢、袁寶璟、周正毅; 4大莊家終有報應

Appledaily 李可強   
http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20150211/19037355
四川黑老大劉漢喺禮拜一被處決,佢係當年「327國債期貨事件」四大莊家之一,連同其他三大莊家——魏東袁寶璟周正毅,一鋪賺咗超過四十億元(人民幣.下同),同時令無數人傾家蕩產。事隔多年,呢四大莊家已有三人死於非命,仲有一人坐緊監,似乎冥冥中終有報應

「327事件」被稱為中國證券史上最黑暗一幕,對內地投資者心理影響非常深遠。話說喺一九九五年,當時內地最大券商,萬國證券的總經理管金生睇淡編號為「327」的國債,搞咗個淡倉沽期貨。魏東當時喺財政部屬下中經開公司的話事人,連同劉漢等炒家一齊做莊對賭。

為咗
挾淡倉魏東財政部突然發文,話會加大327國債利息,令該債券價格大升。當時萬國證券面臨被挾爆,喺收市前八分鐘,一口氣沽出價值超過二千億期貨合約,終於打爆中經開的好倉,由輸爆變大贏。

點知
魏東班人唔肯認數,劇情又再峯迴路轉。當晚九點上交所宣佈該最後八分鐘交易為非法中經開公司又再倒贏幾十億。而萬國證券就最終破產,管金生被捕判監。但多年後,魏東自殺,袁寶璟劉漢被槍斃,周正毅被判十七年。世事如棋,內地證券界的慘烈,外人絕對難以想像。



No comments: