Monday, April 3, 2017

證監會停駿傑(8188)牌, 根本搵唔到當日停佢牌嘅理由, 真甩鬚

http://hk.apple.nextmedia.com/financeestate/art/20170403/19978252   密西比  3.4.2017

樂香園:香港證監驚變中證監?



早前上市半日即被證監會叫停的駿傑(8188),上周二復牌,可能原有投資者見機不可失,部份股東順勢沽出所持股份,令當日股價 $3.51急挫逾82%至 $0.61元,成交額達1.67億元。按當日收市價計駿傑市值約3.05億元,即當天成交額相當於半家公司市值!復牌當日中途雖曾一度跌穿0.54元配股價,惟到上周五股價仍「有得升」,股東可算「執返身彩」。

駿傑極速擺脫「最短命新股」之名,對新股市場是好事?投行高層跟密西比說,這絕不是好事,反是件很壞很壞的事。他說:「你自己去睇駿傑嗰幾份配股同復牌公告,係冇話佢哋犯咗乜嘢事,只係話做多咗乜嘢,更冇話係補救措施,證監亦冇話保留追究權利(僅關注),咁即係搞嚟搞去,根本搵唔到當日停佢牌嘅理由

友人續說:「通告乜理由都冇寫,即係代表乜?咁即係代表為咗復牌,公司專登砌個下台階畀證監,等證監可以順理成章畀公司復牌!希望今次只係個別事件啦,唔會有下次,若果再有第二次、第三次,香港證監咪變咗中證監?嗰時真係唔止新股玩完,港股都玩完了。」希望不會吧。

No comments: