Monday, June 8, 2015

莊家搭棚股, 過去一年, 升十倍的神仙股, 2326, 2997, 新確科技1063 ,

 疑似莊家搭棚股:

8087 三三傳媒




*
*
8348 濱海泰達


*
1386  盈進
*

8356 新華電視
*

* 8361 中國育兒網絡

*
829 神冠


是緣是債是場夢?  貨源歸邊, 莊家發功! 過去一年, 升十倍 (或以上) 的神仙股:













神仙股  散水  插水?   
百靈達(2326)(臨時編號:2998)




自2015年4月中展升勢之百靈達(2326 = 2998),2個月內大升超過70倍。不過快樂時光過得特別快,似乎係時候同升勢講拜拜。現時百靈達股價已有如走上跳水台之健兒,準備上演高台跳水一幕。

百靈達於 15.6.2015 造出高位3.2元,與升浪前股價0.045元比較,大升70倍。不過昨日百靈達繼續出現陰燭,今日股價有向下炒跡象,蘋果日報 16.5.2015 稍早前更表示其已於「跳水台準備就緒」。言猶在耳,現跌幅擴大,新報2.39元,跌15.5%,暫時成交金額1.93億元。







【名家搶先睇】股票倉入咗ICU(魏力)  16.6.2015

新確科技(1063)

港股每日隊兩三嚿,睇落唔算恐慌,但個股已被打到內傷,唔好彩揸咗新確科技(1063),半個月輸七成,即使大時代信念未動搖,諗住死坐番家鄉,但所浪費的機會成本絕對無法彌補,故本欄一直強調15%止蝕的重要性,因只要一次失誤,個倉入咗ICU,之後要贏番N咁多鋪,先有望收復之前的失地。

何況炒開股票都知,輸咗鋪杰之後,心靈所受傷害更大,有冇信心繼續炒落去?心急想搶攻隨時越輸越多。這時候只能縮注碼,先食幾鋪鷄糊,務求打番起個信心再逐步追數。如此折騰何不 day1就嚴守紀律,以防虧損擴大 

樂觀去睇,目前慘況與2007年7至8月相當接近,即係狂野派對前的最後大震倉,捱得過呢轉就有運行。但經驗所得,在最後一段路資金主力推高指數,要揸中大價股先食到條水,如不幸買咗「數字亡國」揩緊六、七成,即使恒指去到三萬八,隨時都番唔到家鄉。更大問題是:你能肯定瘋狂派對短期會來嗎

新確科技(1063):






【李華華搶先睇 5.8.2015】新確主席為中日關係唔撈

市傳曾經累到一班模輸大錢嘅新確科技(1063)話,主席朱曉冬即日拜拜,呢位主席認真「短命」,佢舊年底先做新確董事,今年4月中(港股大時代期間)升任主席,至今4個月左右就話拜拜。佢辭職嘅原因好勁㗎,係「因近期需投入更多時間積極從事中日友好事業」,想幫手搞埋外交關係㖭喎。

炒鬼一定認識新確科技,呢隻股今年2月仲係0.2元,之後話同銀聯電子支付有合作,又以0.245元配股,跟住食正港股大時代個勢喪升,5月高見1.51元,市值超過200億元,相當誇張。但隨住中港股市急瀉,新確亦大插水,上月8日恒指跌2000點當日,新確跌到七個一皮,今日收報0.245元,市值得番38億元。

根據年報,朱曉冬曾為上海安欣創辦人,呢間公司係一個結合網上支付與動媒體服務嘅財務平台。或者佢諗住為中日關係再搞另一瓣業務啩。


*   *   *

2.7.2015  笫1321期    週刊












神仙股  起浪:

2997 毅信




*

263




*547


*
979 綠色能源

*988
*
2223

*
2998

*
2914


*
6880

*
798

*







No comments: