Tuesday, May 5, 2015

黃偉康 (靈獅證券前主席兼行政總裁): 違反證監會的《操守準則》,禁止其重投業界六個月

《經濟通通訊社 2015.05.05專訊》

證監會公布,就靈獅證券前主席兼行政總裁黃偉康違反證監會的《操守準則》,禁止其重投業界六個月,由2015年5月4日起至2015年11月3日止。

  證監會調查發現,黃在2012年9月14日至10月29日期間,以委託形式於一名客戶的帳戶內進行多項交易,但事前沒有取得該客戶的書面授權

  證監會認為,黃的缺失使該客戶得不到靈獅證券在委託帳戶方面所提供的保障,令其利益受損。由於靈獅證券沒有將該客戶的證券帳戶指定為委託帳戶,該帳戶的操作情況沒有得到靈獅證券的妥善監察及監督。

  靈獅證券已向該名受影響客戶賠償他在證券帳戶中的80%損失。


絲絲講場 2012年11月16日

 黃偉康(Andrew)喺舊公司敦沛證券做咗一年冇耐,就轉咗去自己有份投資嘅靈獅控股,仲做埋行政總裁,不過又係做咗一年左右就離開,仲以為老友藺常念話做到無癮想退休,於是佢又走埋一份。原來,實情係Andrew想自己出嚟搞過間公司。Andrew依家嘅身份係獨立分析員,佢話見到今年無論做證券定係做資產管理嘅公司都生意慘淡,去到九月、十月「一間摺完又一間」,仲拖低晒中上環寫字樓啲租金。Andrew話,見到原來投資銀行做私人銀行業務嗰瓣先係最賺錢,咁啱早排瑞銀宣布大裁員,市場多咗班banker出嚟,佢就想自己搞迷你私人銀行,做EAM(External Asset Managers)嘅業務。佢仲同絲絲講,依家已經埋緊班,可能搵番前瑞銀啲banker,因為佢哋有班熟客在手,個倉照樣留番喺瑞銀,但落盤就可以搵番以前相熟嘅banker,從中賺少少佣金。咁樣,一來瑞銀唔使畀錢出嚟養住一大班banker,又唔怕因為換人而流失啲客。雖然私人銀行客買嘅產品都比較保守,但張張單個銀碼都有番咁上下,賺百分之零點五佣金都夠啦。安鑫天瑪仕證券(香港)主席兼行政總裁黃偉康



黃偉康乃王冠一門徒, 王冠一的「王冠一財經頻道」, 在 2008年,因不滿門徒黃偉康邀請財經演員沈振盈(沈大師)「騎劫」自己逢星期一晚主持的節目「財經頻道」,王冠一離開了蕭若元成立的網上電台「MyRadio」。

No comments: