Monday, June 29, 2009

新世界 (17) 一日內竟然有沽空 1.41億元咁勁!



(C/p from: http://marketmanipulaters.blogspot.com/)

胡孟青大姐29.6.2009在崎鴇公仔箱提醒股民, 新世界 (17) 一日內竟然有沽空 1.41億元咁勁抽, 佔全日交投量 40% 喎! 明未?
.
試問世上有邊個有咁多一個密封家簇集團d旗艦貨, 還可以放心借出咁多貨尼俾d人頭芋頭連日大量隊貨沽空? 世上有邊個會咁有心會預先唧高個價, 築高個跳台才適宜人頭芋頭連日沽空? (沽空紀錄可查看 http://marketmanipulaters.blogspot.com). 若非友好人頭芋頭, 試問世上有邊個敢沽空咁多一個密封家簇集團d旗艦貨而唔使怕會被財雄勢大的大蠱冬家簇夾死咩?
.
.
君有否見過其同血統同馬房果隻 “孖陸午金魚缸” 就曾在一次表演大沽空後股價就會由七元二直插至一元, 用高危動作表演去拿奧運跳水金牌? (孖陸午金魚缸沽空跳水紀錄片可見於: http://stockmarketmanipulaters.blogspot.com/2009/02/blog-post_19.html, https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjvMkIrQZp0nQ5XFKOHl57DptHb6AxmbkA8S6z2aWOUbWJHtv87QQCHLDxVUxFwtjgBt_rO6x38j8-Es7pEQGVEsd9gtnF11Jb1NQOt4jYDVBDepwkJEBTi8aDESiSWwq8f6zsrZeEgWn9g/s400/665ShortSellingVsPriceDownEffect.png). 此歷史性表演就鐵証了正奸會認真垃圾!
.
股民勿奢望交足徵費俾亂交鎖正奸會, 班腐臭官僚就會囉番d責任心去查看一眼主持社會公義呀! 蕭弱猿咪在其私家網台督穿過正奸會班官僚日日番工就關門互鋤大弟終日. 正奸會班超世界級高薪官僚只關心幾時排到升職加薪可以鋤大弟賭大d咋. 若出事咪舍俾亂交鎖+柑館局+市民無做好功課研究大行報告的風險. 陰功! 陰功!

.

.
.

No comments: