Friday, March 20, 2009

大福證券仲有撒手鐧? 搭棚工程多多嗎?







 黃逸行












今年坐正 香港證券業協會 主席嘅李耀榮(圖),佢係大福證券( 665)行政總裁


Peter Wong 黃紹開(右), Williwm Lee李耀榮(左) 。 Appledaily 李 潤 芳 攝


大 福 證 券 去 年 純 利 跌 77%
大 福 證 券 ( 665 ) 08 年 純 利 大 跌 77% 至 1.12 億 元 , 該 公 司 今 年 起 更 改 會 計 制 度 以 6 月 底 為 年 結 , 是 次 不 派 股 息 .

(From: http://opinion.appledaily.atnext.com/template/apple/)

"對08年全年盤數大嗌失望...家陣已推出咗全盤計劃嘅一部份…咁即仲有撒手鐧啦 !" 若真有料到, 佢點解唔一年前就出撒手鐧啦? 後知後覺點撈CEO? 業績出左先話有撒手鐧? 呃鬼食豆腐? 衰就衰啦! 直認搵唔到乜生意就搵唔到乜生意啦? 若然人都死Q左先至話會有撒手鐧醫治? 無能CEO才會事後才扮孔明? 呃飯食嗎? 倒不如自誇真好鬼好命, 去年雷曼唔受佢玩無賣雷曼迷債竟然結果好彩逃過一難? 咁鬼好命既CEO幾Q值錢呀? 咁鬼好命所以咪唔使做野啦!

"仲有撒手鐧" ? 作為全港最褟馬搭棚工程社團堂主當然仲有搵食撒手鐧啦, 旺市舞上, 淡市沽空向下插水. 蕭若元都有講授搭棚永世向下炒大法, 看神仙股8079, 651, 109, 665, 8055, 1228, 1386, 276, 93, 641, 8043, 1041, 1046, 2008, 350, 690, 1166....搭棚工程生意多多! 搭棚佬日日酒池玉人.

(From: http://opinion.appledaily.atnext.com )
"仲有撒手鐧" ? 作為全港製造最多神仙股上市的社團堂主, 當然仲有撒手鐧啦! 就係製造更多更多神仙股陷阱上市害街坊! 市民應多謝他們製造過最多神仙股陷阱上市益街坊! 你可曾在他們製造的神仙股8025, 8095, 8029, 8132, 8117, 8066, 8208, 8205, 395, 8206, GKC廚櫃.....陷阱, 血本無歸終身抱怨? 認著誰人害你啦!

(From: http://opinion.appledaily.atnext.com/)
幅相左邊條友仔個樣黑口黑面好鬼惡死呀! 好似死左老豆老母咁Q樣? 唔想俾記者問野咪唔好出席記招啦! 何必又要出離曬又要出離威? 今次又唔係俾錢買獎柸果d 俾面頒獎典禮? 無收佢地d紅包無飲佢地d紅酒的公正記者(又唔係佢地d擦鞋夥計仔)當然唔使擦佢地臭鞋啦! 要發脾氣咪返你辦公室去抽多幾野d神仙搭棚股殺多d羊牯喎? 橫掂證奸會又盲又聾又懶又無德又無恥, 任d地班搭棚佬舞高弄低沽空亂插插?

(莊家每天佈陣造市走位資料可查閱 http://marketmanipulaters.blogspot.com 及 http://marketmanipulaters2.blogspot.com )



按當年佢朋友蕭若元在其網台講過, 陳振聰當年跟大蝠症券班高層大鱷懂豉們, 狂炒隻懵能276, 俾果班莊家(詳情見 http://stockmarketmanipulaters.blogspot.com/ 搏客網)舞弄夾死, 人地大莊由每股幾仙托上十幾元, 然後引入陳振聰等懵能fans幫莊接棒, 跟住股價插水跌到佢呀媽都唔認得! 被斬倉? 咁陳振聰重邊有現金打官司上訴呢!

奸有奸輸! 賊仔有大盜略佢! 陳振聰得報應? 而你估懵能276班飽食遠揚的大莊幾時有報應? 江湖聞說其中有一件最叻整同事爭權及嘜收的笑面虎就鼠佐去冬阿Baby李旗下檔冬盛京幾雜團呃食, 另一條暗莊執行燒授懂豉還盤據於大蝠頭專昅行家批股試盤期front running沽空人家隻野打人心囗舞高弄低做人世界.

周顯(當年與蕭若元打莊炒爆隻979的股壇莊家)17.7.2013於蘋果報寫:

“陳振聰暴得大財,又快速蝕光大部份錢,兼且身陷囹圄,我打個比喻:這好比是一個10歲娃娃,捧住大把黃金滿街走,不單如此,還希望打劫金舖,下場不言而喻,先就是錢遭人騙光,跟着因為打劫要坐牢。不久前,有老闆對我說:「我想做單轟轟烈烈的大炒,像當日蒙古能源(276),有甚麼方法?」。我的回答是:「你首先要找到一個又有錢又傻的,像當年的陳振聰,騙他說,要他做莊家,炒股票,發大財,由這傻蛋來負責把股價炒高幾十倍,那你就可以乘機出貨了。」。我對於陳振聰事件的評語是:他的專業技能在於淘古井,而不是做生意、玩財技、打官司。他應該倚仗其專業知識,去找另一台古井,那是駕輕就熟的易事,於今卻把錢財錯放在股票,把精力錯放在打爭產官司,這叫做「資源錯配」,因而身敗名裂,其也必乎!”.





No comments: