Thursday, January 8, 2009

大蠱東"董事禁售期"門面把戲, 正奸會同亂交所整色整水的門面功夫

梁鳳儀副局長
證監署理行政總裁簡俊

證監會融資部高級董事紀禮富


聯交所上市科主管韋思齊



聯交所上市科高級副總監鄭孟揚


點解多數股東會 (大蠱東依法因利益衝突不能投票) 都竟然可通過對小股東不利的議案? 大蠱東用d人頭戶口發功的鐵証? 正如簫若元在網台說過, 多數香港上市公司d大蠱東都有撘棚打莊 (替死鬼:詳情見搏客網 http://hkcorporategovernance.blogspot.com/) 安排, 有莊主當更睇住自己個場, 玩上舞落. 現今的"董事禁售期" 只是正奸會同亂交所班超世界級高薪官僚用作整色整水呃呃人的門面吧了? 眾所週知(但正奸會同亂交所又不便說出口督穿人地之外又黑認自己瀆職懶去查人頭戶口), 大蠱東名下d貨要報會所以基本不宜動, 而每天打莊托上隊落都只會用外邊友好人頭戶口d貨! 所以"董事禁售期"禁制基本不動的董事名下戶口點會影響莊主友好戶口靠消息搵食?
例如簫若元作為8079變靚D的最大股東, 佢報會只持有10.46% (而佢地全間上市公司只共發行34,088,000股x$0.12=全間上市公司市值只HK$4,030,560)咋, 簫若元作為8079變靚D的最大股東所持蠱份市值只有四十萬元? 但邊個敢插手食左佢間8079上市公司呀? 只計上市公司個嗀己值幾何? 佢家族每年從8079變靚D支薪都幾百萬啦!!!

其實"內幕交易"日日多的是, 君不見春江鴨  到處呃食? 今天所有上市公司會計部都用電腦, 銀行,證券行mark to market每日結算帳目資產負債損益, 何須年終後4個月才佈? 這4個月內公司的很多會計員/影印的小文員/秘書小姐/內部審計部/電腦部/公司秘書部員工及外來核算的獨立會計師樓和公司往來銀行…..等等班職員都會早早預先知曉業績概況啦, 都有可能用親友戶口炒兩轉! 現今的"董事禁售期"只禁制基本不動的董事名下戶口只是官僚用作整色整水呃呃人的門面而矣!
點解英美上市公司業績可以快香港咁多公佈? 英美國法例稅則咁繁復, 英美大銀行盤帳竟然會簡單過香港d金融海盜行/金融糖衣毒藥濫售店? 因英美上市公司盤帳用電腦程式計的; 但香港上市公司盤帳係 "人做出來" 的帳!

做帳做帳有人在做的帳. 做市做市有人在做的市!


No comments: