Thursday, June 19, 2008

莊主搞 hkreporter.com/MyRadio.com發過蠱壇打莊?

(轉貼自: http://www.myhk168.com/viewthread.php?tid=84176&extra=page%3D2&page=6)

~ 先看資料:

1. 老蕭之前講過, 用 "8079變靚D控股" 上市公司資金投資三百萬元搞 hkreporter.com/MyRadio.com.

2. 30/5/2008 阿思達克財經新聞, 變靚D控股最大股東老蕭家族的Heavenly Blaze持股將由6.61%攤薄至5.53%,即約4711萬股.

那即是, 8079變靚D控股最大股東 "老蕭家族的Heavenly Blaze" 持股4711萬股x 現今股價$0.05, 老蕭家族持 8079變靚D控股的持股市值只是值 HK$235.5萬元而矣!

那即是, 老蕭其實是用緊街外人d錢 (= 8079變靚D控股上市公司 小股東 94.47% d錢 )玩! 另家族還在8079變靚D控股上市公司支薪發花紅! 又可以同Fleeze親親秘密.....

假若, 有人用個網台反盅亂講, 歪曲抹黑挑撥 ........ 咁尾國屍崖A會賞賜佢否? 肥肥啦! 咪本小利巨, 好過蠱壇打莊?

假若, 有人用個網台反盅亂講, 歪曲抹黑挑撥.........咪可以向佢形容好脆弱的共慘檔拷詐d好野, 肥肥啦! 咪本小利巨, 好過蠱壇打莊?






No comments: