Monday, September 26, 2011

超大現代(682): 市場失當行為審裁處 應審多鑊

(轉貼自: www.voy.com/小圈子記者網)

超大現代(682): 市場失當行為審裁處 應審多鑊


原來“市場失當行為審裁處”早於2.9.2011已開波審超大現代(682)單野, 咁敏感的大事, 超大現代未有及早公佈, 連證監都無公佈也不指示停牌! 單案一定要由證監先立案, 招各路人仕錄口供, 搜證一輪, 認為有case才能伸去財政司批, 然後先會送到審裁處搞. 無一年都會搞左半年啦! 要到今日26.9.2011再大插水停牌才被篤穿暴光, 誰失職要負責?



20 million short selling in 26.92011 AM

在證監立案查至今日才暴光, 有誰知曉此敏感消息先逃了呢? 有那些友好人仕獲知去沽空發暴利呢? 就今日半日停牌前沽空都佔三成咁狼死! 我都好想空佢但無人肯借貨俾我去空喎! 精彩在有邊隻友好春江鴨咁堅料借到咁多貨去沽空? 更奸詐的是, 有邊件持貨大戶明知人家借了你的貨後必會質散你隻大貨你都樂意借出咁荒唐呢? 又係另一大單野俾“市場失當行為審裁處”拍超大現代(682)第二集啦! 審多鑊! 尊貴的證監會大老爺呀, 今年咪加左好多薪水喇, 請勿懶惰啦, 一定要加大油徹查至今日的春江鴨呀! "人在做, 天在看啊"! 證監會大老爺看不看?


20 million short selling in 23.9.2011













No comments: