Sunday, October 24, 2010

中大學生王俊堯個老婆值唔值一層樓或十手匯豐股份?

中大一年級學生王俊堯稱女友要他有錢買樓才會下嫁, 住公屋都唔好! 連一年級學生都急著要有幾百萬元去金屋藏嬌繁殖繁殖, 邊個重會寒窗苦讀? 中文大學的課本真的是書中多多顏如乎?


現年 19歲的中文大學工商管理系一年級生王俊堯 23.10.2010 在由香港青年協會主辦真情對話分享會發言:「我女朋友前排同我講,你買唔到樓我唔嫁你。」, 鄭汝樺回應時話:「你返去真係要同你女朋友傾吓,結婚係咪一定要買樓呢?」她表示,學生若要買樓,但能力有限,可選擇離市中心較遠的私人樓宇或購買二手居屋,「如果你個價值觀就係結婚一定要買樓,你可能真係少咗好多選擇,但就多咗好多磨擦」。王俊堯與女友拍拖一年多,其女友母親說:「佢話冇樓就唔好嫁,住公屋都唔好。」

蘋果報評鄭汝樺冷言相向. 我說非也! 其實, 鄭汝樺為王俊堯留點顏面不好意思說出真話, 真相是她只 ”嫁給層樓” 而不是嫁給愛情呀笨蛋! 沒有樓就無山盟海誓的先決條件喎! 住公屋都係獨立單位減少婆媳相處磨擦, 佢唔嫁租公屋的喎! 就證明是資產多寡的先決條件! 乜唔係買樓等於賣身給地產商二三十年的長債? 乜唔係租到公屋等於無負債而有屋住, 並且等於政府無限期每月資助幾千元好過中獎票嗎?

年年巨額公帑資助各大學奉養大群超世界級高薪的教職員, 平均每個大學生用公帑幾十萬元! 而大學教育出的大學生不感恩思慮回遺社會, 而只想如何迫使公帑分給他們去買樓買個老婆?

今天個女友要有樓才嫁, 明天可能要有巨礸介及飛去巴黎渡蜜月及要在五星酒店Ball Room包場擺五十圍酒才嫁, 後天唔想迫巴士就要有私家車才嫁; 要證明自己係香港嬌嬌女拒做家務無賓慵服侍又唔嫁; 然後, 要有十手匯豐股份作奶粉保證才肯生一個仔……. 咁公帑一一資助得幾多先? 今天的各香港大學及媒體不教導學生靠知識勤努工作去創造社會財富, 而是鼓催謀劃蠶食公帑以自肥為榮! 多悲哀無恥文化界!

王俊堯既然養唔起人家, 就勿誤人個嬌嬌女! 我建議不如過檔俾我. 我哽佢. 我有樓, 樓有會所, 我八十啦, 還能吃幾年? 好快層樓咪全歸她啦! 幾年就有層樓的回報率好好啦! 幫我生一個仔我承諾給她十手匯豐股份. Good deal right?

乜班世界級高薪的留美大學教授無教香港班大學生, 香港的公帑唔係用來救濟螞民, 而是要用來買美債的呀! 好似向黑社會交保護費咁. 君不見月前香港增持美國國債咁花旗屍IA在港爪牙就立即變面不再熱撐五區變相公投啦! 若你香港公帑唔用來不停增持美債, 佢就派多些金融海盜到香港發迷債發衍生產品禍輪牛熊証等等呃啦! 讓香港股民血肉長城構建香港官吏所謂的金融中心政績!

(轉貼自: 財經記者網 www.voy.com/114137/)

No comments: