Monday, January 18, 2016

胡孟青為(吳光正個商場)行性感! 若o趙海珠, 銀子彤 ,慘盈BB和盤菜瑩子亦來一帶一露, 指點仙股牛熊證

胡孟青為(吳光正個商場)行性感  =  x $?   x $?


x  =  how many  ?


http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/finance/20160118/54662338



【李華華搶先睇】真.青姐一帶一露



嗱,睇到股評人胡孟青(青姐)呢張咁火辣辣嘅相,你冇理由唔嘩嘩聲啩。所謂有圖有真相,青姐原來如此深藏不露、深不可測、深不見底。咪以為佢平日淨係湊仔同開咪講股票,佢事業心其實相當重,佢呢線事業線就話晒畀大家知喇。


青姐今次落咁重手,完全係畀面吳光正,事關吳光正旗下九倉(004)嘅成都IFS商場早幾日舉行兩周年晚宴,青姐係座上客,照咁講,吳光正真係有飛士,青姐為佢(個商場)行性感呀。青姐仲自己搞gag,話唔係諗住幫689推廣「一帶一露」喎。至於邊位仁兄幫佢留羡影?肯定係仰慕青姐的人!

.

作為財驚偽人, 甚可以
裝胸作勢
空飄飄, 要堅實才能長炒, 才能撐等起隻股!
.
http://www.tvmost.com.hk/201601141915_video_mostnews_cyknowspring



o趙海珠銀子彤, 慘盈BB盤菜瑩子 亦來一帶一露,  指點仙股牛熊證,  嘩!  爆硬呀!  嘩!   噴井呀!   破升呀!

譚淇淇  =  o趙海珠:







銀子彤:


慘盈BB :









盤菜瑩子:




.
.



http://www.tvmost.com.hk/201601141915_video_mostnews_cyknowspring
.

一帶一露之於政壇政棍, 爭位更激烈!  
查看: http://sarg-merit-fault.blogspot.hk/ :-

施政報告是虛榥. 香港可佔上一帶一路的只會是融資, 都掌在鬍塗曾手, 狼英唯有自封個一帶一路督導銜出來給自己騎上去舞. 一帶一路是國際大棋局, 狼英若能插手繼而騎劫, 就能從中脅持(否則在國際搞破壞)中共撐佢連任財路更加任性妄為. 唯一狼英與張德江都配合一帶一路的只是騰籠趕鳥把外資及廠商嚇走去東南亞.
時代力量奪5席是香港傘兵翻版! 蔡英文打殘腐爛不堪的國民黨! 自己總統自己選 = 票投國民黨就台灣變香港! 梁振英是蔡英文的最佳拉票員. 共慘黨盲撐狼英暴政的實例, 助長台獨, 激發港獨. 腐爛不堪的國民黨和狼英暴政遲早都必被人民推倒! 蔡英文必利用美日去挑釁中共, 好戲在後頭.

梁振英話若有普選,當年佢亦會當選特首. 語言偽術背後是貶棄當年賣官給他的中聯辨主任彭清華的再造之恩, 亦表示當年老矇懂保舉佢是何等多餘!

愈強姦民意愈有權力感! 成功感! 你愈叫痛, 變態狼英愈high, 愈過癮! 更享受其騎劫了中共=證明共慘黨信奉盲撐佢才能保宗主國的威嚴. 共慘黨信奉鎮壓保專政, 敵我思維, 順民意就是屈服損害政權? 示威就是反中, 必須鎮壓. 民望從不是狗官的顧忌.

一個「黑政權」, 狼英土黃帝暴政劣績罄竹難書:

- 為連任不擇手段, 撕裂族群, 操弄政改咨詢, 狂放摧淚彈攻擊佔中示威者.

- 搬龍門拒全民退休, 強霸公帑為大白象過水濕腳. 狗官都是善財難捨冤枉甘心! 周永新教授全民退休只求五百億元, 眾昏官狂插! 但上季外滙基金就虧損638億! 等於每名市民損失多少? 當年全港每人派六千元只用三百億咋!陳德霖薪水高過美聯儲耶倫六倍! 狼英包庇無能的蝕本貨陳德霖呃飯食還可分花紅加薪!

- 樓市辣招扭曲自由市場運作, 掐壓二手樓放盤來減少供應, 幫地產霸權高價售新樓. 拒租管, 劏房呎租價貴過豪宅!

- 硬推東北荒公私合營, 用公帑替囤地幫修渠築路輸水搭電, 以換取地產霸權撐佢做特首,

- 公帑巧立名目開官位作政冶分贓,

- 國教冼腦, TSA玩殘小學生, 打壓新聞自由, 修編傳媒, 打壓HKTV發牌.

- 公帑資助建制派分沱搞活動, 讓梁粉從中上下其手刮剝, 包庇陳鑑林龍獅節事件,
- 比較近日強國勇猛打擊高頻沽空操價做市, 連中證監副主席都拉了兩件, 券商基金佬數十人被扣; 反觀香港眾多莊家天天操價做市, 劏窩輪殺牛熊證, 超高薪的香港監管者昏庸懶惰放任香港成國際金融海盜呃錢中心. 證明一國兩制, 強國邪不勝正, 但香港愈奸愈有官庇佑.

- 作為校監弄權, 專搞破壞, 以把各大學管冶及學術自由摧毀為樂. 嶺大高層涉抄論文呃學位, 買賣學位. 就算咁高薪的嶺大和樹仁教員的博士學位真非買來, 那也只是菲律濱野雞水平! 呃乜人呀? 即是年年花咁多香港公帑養活的嶺大和樹仁叻盡都只是菲律濱野雞水平. 你今年納了多少稅去奉養這班野雞博士? 在庸官把持下, 其實好多政府資助的再培訓課程都是巧立名目, 是買賣學歷販子呃錢的垃圾產品.

- 私下收UGL澳洲佬5千萬元事件, 拖廷將特首納入《防賄條例》規管範圍立法,

- 包庇官僚於鉛水事件的失職,

- 高鐵工程脫期+超支,

- 特首競選承諾「逐步降低強積金對沖機制比例」走數!

- 慈山寺賤價批地建超人防彈禪房,
- 喜用黑幫打手, 或當出巡護衛, 或當佔中清場打手, 或當泛民上街遊行時的滋擾流民隊.....

- 盲推三跑上馬, 推大白象工程為梁粉收回佣齊分贓,

- 包庇陳茂波囤地逃稅, 劏房風波,

- 包庇林奮強加稅前賣樓事件,

好多政府資助的再培訓課程都是巧立名目, 是買賣學歷販子呃錢的垃圾學銜. 你今年納了多少稅去奉養這班嶺大和樹仁的菲律濱野雞博士?



















No comments: