Saturday, April 23, 2011

艾未未的《一虎八奶》圖 寓意深藏著香港作為金融海盜掠奪中心的結構圖

(轉貼自:http://news.backchina.com/viewnews-136361-big5.html)
.
.
中坐者: 領超世界級高薪超肥的香港官僚體系(財經事務及庫務局, 證監會官吏), 掌大權力大喎. 飽食終日不思職守, 而唔去睇個蠱市班賊仔搞緊邊科! 捉奸邪就地正法; 而只自己閉門在辦公室內, 雙手遮檔中央 (黨中央下面個香港特衰政府, 是必須遮擋不能公開的最黑暗腐敗無能的地方, 是姦淫虜掠的是非根子) 部位去遮掩因終日不停左右野而升旗, 或繼而hand job JJ自慰過日. 由於證監掌握聯交所的全部交易詳盡紀錄, 所以, 所有交易各方在證監的眼內根本都是赤裸裸的, 邊個奶乜野型一清二楚. 問題只在於證監懶不懶, 願不願出手郁她而矣. 肚滿腸肥餐餐紅酒鮑翅有各路金融海盜侍奉. 證監會頻燒公帑賣廣告, 要把市民洗腦, 日日叫股民要多多閱讀金融海盜吹風的所謂研究報? 多問與莊家關係墨徹的財經演員功課才好去入市? 兩手交接是官商利益相疊, 證監會委員會多有來自業界利益飢構, 確保官商互溝渠道密蜜, 互惠關照, 咁香港就煩榮娼盛啦! (同理, 試想想, 若警監會內有黑社會大佬雙花紅棍之流任委員, 咁就是黑道黃氣一家親, 官商一家親啦!).
.
左二: 亂交所, logo是X, 手放於前打大交叉, 被香港官僚體系擺在前台擋箭. 若唔聽使就伸佢一腿, 換人繼續亂搞亂交. 個子雖嬌小, 中門大開無遮攔, 最愛搞國際雜交, 酥搔的蘇聯股, 疤西股, 愈雜愈high, 愈稀有愈要深溝 .
.
左一: 代表第一類金融海盜, ibanker, 上市保薦人, 險(衍)生產品禍輪牛熊證發行商, 蠱票佬, 做勢搭棚佬, 著名財經演員, 不停搔手弄姿, 刻意挺胸露點誘惑人入局, 整色整水放風做勢, 而更重要的特徵是, 終日頻繁操弄絲髮(司法), 忽然抽高又忽然散落. 頻頻上下奇手, 左右手互交(莊家交乒乓波), 眼睇實中坐者(香港官僚體系)面色兜搭, 也可直接打眼息, 題示金魚缸紙板警察, 紅酒鮑翅豪宴交誼及官僚退休後的錢途龜縮.
.
右一: 代表第二類金融海盜, 上市公司老闆, 大莊家, 殼皇(互相交換炒殼)…. 放孖展的財閥, 流氓燕等等. 灑一執雞碎去雇用保薦魔術師就可把毒垃圾化裝打包上市略水啦! 咁就立即變身上流, 身光頸鏈靚, 呃到肚滿腸肥, 奶水十足可喂養多個靚, 腰粗蘿柚大, 地位穩重. 手帶手錶要睇錶嘜收市價! 上下歧手時又不時側目向中坐者(香港官僚體系)頻送眼波, 題示金魚缸紙板警察, 紅酒鮑翅豪宴交誼及官僚退休後的錢途龜縮.
.
後站者: 大眾最多只會看到佢個頭, 看不到她如何全身舞高弄低, 不想你捉摸到佢地操弄手影, 隨時隱形逃匿的小蠱票佬, 幫莊, 搭棚幫手, 股場老鼠, 莊家聘用的報紙財經網上的匿名放瘋 "寫手".

就是上列這班赤裸私利交換人結構, 呃盡小股民的血汗錢來構建香港成為世界金融海盜呃錢中心, 險(衍)生工具禍輪牛熊證斬首中心.

No comments: