Friday, March 28, 2008

和成651有大腹堂幫莊?榮德豐109也有大腹堂幫莊?


轉貼自: 香港人網 http://www.hkreporter.com/talks/viewthread.php?tid=1951&highlight=%2


和成651有大腹堂幫莊?榮德豐109也有大腹堂幫莊?
和成651有"大腹堂"新幫莊? 是禍還是福?

26.7.2007大家有無見到 "和成651戰場" 守軍實德9139, 利星1339等弱勢招架唔住, 由0.247退15個價位至 0.232, 唯有至臨收市的莊家做野時段, "大腹堂" 半現半隱出兵. 臨4點鐘休戰影靚相(做靚個圖表走勢紀錄呃呃騙騙, 散安心啦). 派出148路軍守住$0.240山頭堡, 還半現半隱派出157路軍頂住$0.234, 派出534路軍守住$0.232 .........

"大腹堂"新幫莊? 是禍還是福? 大家之前有無見到陀地幫莊"大腹堂" 只係2球690貨仔, 都曾經狂妄拋售, 令690跌到佢呀媽都唔認得呀.

今日陀地幫莊 "大腹堂" 卻又現身651. 肛狐遙傳: 若又是"大腹堂"個莊主鯉蠑親自楂刀, 殼王對莊主鯉蠑一有奉養(酒池...玉人....)不周或供款遲緩1d, 隨時斬到佢呀媽都唔認得呀. 各路英雄小心! 小心!

*************************************

發表於 27-7-2007 05:25

引用:
原帖由 Bobo 於 26-7-2007 20:00 發表
和成651有"大腹堂"新幫莊? 是禍還是福?

26.7.2007大家有無見到 "和成651戰場" 守軍實德9139, 利星1339等弱勢招架唔住, 由0.247退15個價位至 ... 0.232, 唯有至林臨收市的莊家做野時段, "大腹堂" 半現半隱出兵. 臨休戰影靚相(做靚個圖表走勢紀錄呃呃騙騙, 散股安心啦). 派出148路軍守住$0.240山頭堡, 還半現半隱派出157路軍頂住$0.234, 派出534路軍守住$0.232 .........

陀地幫莊 "大腹堂" 依個堂口條雙花紅棍點解做野做得咁小家種? 頂高收做得咁核突, 真狗流手法. 只在$0.240單了一個牌仔頂高個價做收市就算數, 下面空空洞洞, 頂得咁核突.

大家看看大利事報價機, 651收市時, 沽牌排爆滿, 但買方只有:
$0.240 148 大腹堂, 只有一個單牌頂高收市!!!
$0.239 "吉" (全無牌托),
$0.238 "吉" (全無牌托),
$0.237 1339 利星, 只有一個單牌托,
$0.236 "吉" (全無牌托),
$0.235 9139 實德, 一個單牌托,
$0.234 1339 利星, 157 大腹堂 只有一共二個牌托,
$0.233 "吉" (全無牌托),:'(
$0.232 5310 海富, 534 大腹堂, 只有一共二個牌托,
$0.231 "吉" (全無牌托),:'(

點睇都知嚎無支持力, 願出手的幫莊也小貓三兩隻, 現一現身扮有到, 交下差算俾佐面啦!

咁鬼鼠樣的莊頭+莊腳, 咪等同塔利班級數? 殼王就係殼王! 殼就係殼! 殼! 殼! 殼! 殼!

*************************

發表於 27-7-2007 17:43

651和成今日收$0.230, 跌4.16%.

今日大巿全面下跌, d財金演員例牌互抄 "跟美市大跌(次按)調整", "有日圓盤拆倉" 等台詞. 若有日圓盤拆倉, 咁香港d股仔莊家倉就秒秒鐘拆倉斬倉啦!

! !  ! 那條叛逆陀地幫莊 --- "大腹堂" 睇見勢色唔多好, 今日咪立即密密反手沽651啦!

陀地幫莊一見個大莊無乜水頭支撐, 就會立即唔認人反手沽清倉避開. 看來証明, 個個銀行銀主幫莊都知殼王手上個個都係殼, 個個隨時無水散水.

**************************
發表於 29-7-2007 21:23

殼王隻德祥企業(0372)公布截至3月底止全年業績,純利為8.44億, (較去年同期增長15.88倍) 幾好樣呀, 但在27.7.2007星期五德祥都俾人踏, 由前收市$0.86跌至$0.81, -5.8%! 殼王就係殼王! 乜都俾佢玩死?

而件和成651, 上二期業績都大出血喎! 殼王若非立即注入實質金礦/物業入和成, 否則有何直口引入炒起? ? ?

.......................................

德祥全年純利急增近16倍 末期息2仙
【19:29】2007年07月29日

【on.cc專訊】德祥企業(0372)公布截至3月底止全年業績,純利為8.44億元,較去年同期增長15.88倍,每股盈利45.6仙,增長9.36倍,派末期息每股2仙。


...................................

和成<0651 .hk="">主席趙鋼因其他業務及個人事務辭任
2007年7月3日 12:04:45 p.m. HKT, AAFN


和成<0651 .hk="">宣布,趙鋼因其他業務及個人事務,決定辭任執行董事及主席職務。他確認與董事局並無意見分歧。

**********************************
發表於 2-8-2007 03:40

大腹堂又出手頂貨啦
引用:
原帖由 Swana 於 1-8-2007 16:27 發表
唔好恨, 臨尾30分鐘 .227, .228, .229, .230 全部莊家自買自賣, 假到好核突, 街貨出到最高只去到 .225 或 .226。 ...


“和成651” 個棋盤, 今日好似都有番d交投量喎, 看來莊主都唔多想咁悶咁枯燥乏味, 玩番下, 也曾經努力小試, 攻佔番$0.255號戰壕(=9個叭仙)一陣間咁多啦. 你隻野跌佢隻野升喎, 當時, 可以影番幅靚佬相sms俾蕭才子威番一陣. 唯大巿大跌, 氣氛咁差, 無計啦!

正如 Swana講, 假到好核突, 臨近收巿30分鐘, 莊主做野時段, 也是一般金魚缸追斬孖展時段, 顯眼地有莊腳--實德9139霸住$0.230個站, 頻頻每5球, 再5球, 再5球, 再5球咁排排出倉, 也有另一批莊腳, 每3球3球3球….咁收貨, 搬倉工程閃爍? 搬完倉未? 點解要大搞物流搬倉? 看來好似是, 因個巿食左瀉藥, 股價下瀉, 莊主個倉隻隻股價都下瀉, 按倉值大瀉, 所以莊腳實德個Financial Controller可能要立即call 莊主孖展?!?!? 莊主無新水注入實德就唯有搬倉去其他尚有一點孖展額的莊腳處避避, 由其他莊腳接貨同時替莊主找一點實德的孖展數, 過過孖展關?!?!

就因和成651個棋盤長期咁悶, 突然莊腳實德9139霸住$0.230個站, 頻頻每5球+5球+5球咁排排出倉, 駭怕了一個蠱市稀客”加皇262x不單只急急爬頭, 還急急跳低4個價, 隊$0.226, $0.227霸位出, 咁就成為陀地幫莊“大腹”個堂口的點心啦! “大腹”快人一馬, 立即搶食, 機關鎗式連掃$0.226, 0.227, 加送半球頂0.229號戰壕, 好俾莊腳實德在$0.230繼續配合搬倉工程.

眾所週知, “大腹”個堂口太公水頭充足, 大腹堂照得起有餘. 只不過, 以缸狐傳遙, 大腹堂個坐館鯉蠑須然好貪婪但為人好孤寒, “平常市況”(好似前幾日咁) 只鍾意雞仔注一手二手混在其他莊腳群中, 現一現身俾莊主見佢有到就算交差收工. 但若然莊主唔識供奉, 得罪起大腹堂個坐館鯉蠑, 隨時call孖展斬倉至1仙股.


**************************
http://www.hardtimehotel.com/Random/Buns_boat.gif

發表於 2-8-2007 22:15

幫莊”大腹堂”勇猛單刀殺上15個價嘜收
2.8.2007又是莊壇演武藝的日子, 香江各路陀地莊家堂口都派出其雙花紅棍演野. 歷來有號稱香江第一惡莊的 ”大腹堂” 在 “和成651劇場” 表演單刀殺上15個價嘜收, 勇猛+狠辣, 點到即收(好省彈藥, 唔會留下過多買牌量益人/俾人隊)的準繩武術, 高手! 老手! 二十年的大師父功架真了得! 應記一大功! 唔怪得鄉廣嬞氏壆會都頒番個 “至叻公私館痔掌” 俾佢地件坐館! 婊羊! 婊羊演藝篙!

在15:44又到莊家做野時份, "651和成號潛艇" 潛在0.210水深打混好耐啦, 大腹堂出台掃上0.215, 一口氣食清六格沽盤才現身在0.212, 0.213插番支旗, 各頂番個0149牌仔示威, 各露半球(500K)既引人出野, 也宣示其大眾久侯的半球size亮相, 好球嗎? 然而, 再看清一眼形勢, ! 俾喉急友射鬼左! 其實如果依個幫莊係真心要收貨, 眼見有咁Q多喉急友急慾出野, 咁再在0.212, 0.213各露全球益下急慾出野的饑渴散又何防? 但大腹堂依個幫莊就無你咁冤鬼氣, 傲然掃上0.225. 若非堅決要嘜野又何須強行急上?

大腹堂再順手在0.224及0.223 再插番支旗仔(各40K蚱), 頂番個0149牌仔宣示威武之獅的舞功蓋細. 雖然俾嘉洛仔唔牲姓, 臨散場謝幕突然0.224窒出200K, 大腹堂還有其0149號殺手頂實0.223陣地. 而亂交所個電腦又好就, 以0.225作為收市價! 大腹堂件雙花紅棍嘜野真有一手, 經驗老手嘜野真叻! 無浪費一粒子彈! 總算單刀殺上15個價嘜收!!


其後才有阿乜太的金利封3765派三個憲兵仔在0.223, 0.222, 0.221各20K站崗倍襯. 利星1339就最識扮有到, 臨散場最後一秒才在0.223頂三球影謝幕相交差. 若利星1339真的要三球收貨, 佢三球野可用交易系統的market price功能, 一按交易系統個market制, 掃3球貨的話, 只用0.00001秒就掃左上五格之多至0.228收啦!

股市=蠱市, 誰是老師父大摑手, 誰只是搏影相的小明星?

明天 “和成651劇場”, 請早對號入坐, 看潛艇651號何去何從? 如何缺仰(缺新水)浮沈.


(莊家每天佈陣造市走位資料可查閱 http://marketmanipulaters.blogspot.com 及 http://marketmanipulaters2.blogspot.com )
.

No comments: