Tuesday, February 12, 2008

8079變靚D是蕭氏家族主理的大檔


(轉貼自: http://www1.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=5315294&extra=&page=1
燒佢池塘 發表於 2007-12-16 05:28 PM )

變靚D是蕭氏家族主理的大檔, 誰敢沾手接佢d大折扣批股?

幾年前佢打莊製造出好多仙股墓穴太露野時, 迫使證鑑會都要做下樣請佢飲過咖啡, 但都拺惦佐證鑑會班垃圾高薪官僚; 有此歷練, 所以今日當然更狡猾, 預先做好遮擋功夫及人頭替死鬼組織.

為逃避麻煩證鑑會又再請佢飲咖啡, 大莊家騙導 "蕭財止" 唔會用正自己名持有/買賣佢導演的莊家操弄股仔舞上直插巫術大戲, 更加唔會用正自己名做佢導演的莊家粗弄股仔的董事/職員. 不過就可以利用網上媒體吹瘋, 在其網上討論區雇用多個 "莊家寫手" 日日吹瘋放煙霧, 引君入甕.

所以, 變靚D股價舞影及批股併股......的幕後導演是誰, 眾所週知啦.

變靚D是蕭氏家族主理的大檔, 誰敢沾手接佢d大折扣批股? 再大折扣批股, 又再大折扣批股, 又再大折扣批股, 又再大折扣批股......

什麼, 慈姑姑, 燒錠壹, Stephen燒, 他的繼母....... 你明啦!

巫術: 股價插完再黎插過! 大折扣價批完股(俾友好人頭戶口)再批, 併完股再併, 供完股再供, 股價插完再黎插過!

姥千極啦!

我無佢d野, 但樂意在這裡不停題醒各位小股民! 小心此惡毐莊主!





蕭若元, 蕭瑤瑤




No comments: