Friday, December 24, 2010

連番低價批售漠視監管

連番低價批售漠視監管, 皆因監管官僚勾結了還是混飯食的? = 股民交徵費白白奉養的另類金融海盜? 清末民初 "官亦是賊, 賊即是官". 今天香港一Q樣, 各路奸商當盜有官僚包庇 (立法迫人人都要月月供退休基金; 又要全港買醫保; 連老人家d舊樓都要作至搞奕向按揭又要買另類保=不只為銀行佬增生意花紅連保險生意都益到) . 股市莊家蠱票撘棚佬天天舞高弄低何其壯觀? 香港這個盜賊如毛多的世界金融海盜中心!名家講場:連番低價批售漠視監管

Orientaldaily.com 僑豐金融集團 行政總裁 許照中 24.12.2010

上市企業高管包括大股東,倘若心存偏私,利用全權支配企業資源的地位牟取個人利益,都從來不會直接坦承而是會以業務發展、商業利益為名進行,因此他們縱然懷有不良動機,旁人包括監管機構,仍是不易提舉充分證據繩之以法。惟其如此,類似情況在市場一直重複發生,而受到損害的公眾投資者,只能徒呼奈何。

通常在三四線股份發生
上市企業高層要利用自己位高權重徇私,一般不是把表面看來與他們私人毫無關連的一些低價買來或者劣質資產、業務,以較高估值轉移往企業之內,掏空公司的資源;便是借為企業籌集發展或營運資金為由,一次又一次的以較大折讓價,向所謂的「獨立第三者」,其實是自己找來的「人頭」批售股份,藉此在市場上下其手買賣套利。凡此種種行為,都是以企業「商業利益」師出有名,實則是暗中牟取「個人私利」,混淆視聽、逃避監管而已。

上市企業高層以權謀私較易見的例子,通常是在一些三、四線股份身上,此類股份市場流通量一般較為有限,比較容易操控,大股東或高管只要透過大折讓,批售股份予其實是自己安排的「人頭」的所謂「獨立第三者」,然後從容在市場把有關股份拋售,令股價因沽壓下挫之後,再在低價透過另一次大折讓批股補倉,重施故技的又在市場拋售套利,這樣一次又一次的重複以籌集營運資金為由的批售,既可穩袋利潤,又無驚無險,連負責審批有關股份批售的監管機構,似也難奈何他們。

這種一再低價批售往下炒的手法,在二○○○年前後曾出現過,後來偃旗息鼓一段時間,最近隱約可以見到,不下一例又出現上述情況。一位友人去年中,曾以一角餘大量買入一家業務在內地的股份,但買入後有關股份價格輾轉下跌,不消一年餘股價只相等於購入價格的0.2%左右,幾相等於零。

規管機構難道莫奈之何
友人翻閱有關公司的公布,確認該企業的業務期間除作一宗礦產業務收購之外,基本上並無變壞,而且業績還比較對上一個年度有所改善,不過他又發覺該企業在過去一年餘,不下五至十次以籌集營運或收購新業務資金為由,向所謂的「獨立第三者」批售股份或可換股債券,而每一次批售股份事後,股份價格例必反覆下跌,每次接踵而來便是另一次更低價格批售股份的行動,如是情況重複發生,令股價反覆下跌至友人購入成本價不到20%時,該股份更短短數月內,以股價太低為由,先後兩次合併股份,如今該股份市場價格,由最後一次股份合併開始計算,不消兩個餘月已再下跌至只及合併當時的40%,相對他一年多前購入價一角五仙計更只剩下0.213仙,正如俗語所說,是幾乎連「渣」都無了。

令人嘆為觀止的是,這家企業的股價在一年多內下跌近100%,但牌下每天依然買賣家匯聚,交投還算熱鬧,投資者顯然沒有因此被嚇怕而退縮,令人更感興趣的是,該企業每次批股後股價例必下挫,但每次批售卻依然能夠獲得投資者樂意全數承購,而該企業反覆低價批售,甚至數月內兩度合併股份,又從來沒有受到任何質疑,投資者利益難道真的沒有了保障?規管單位難道沒有察覺、抑或認為情況乃屬正常,還是莫奈之何?筆者倒是有興趣找找答案。

Thursday, December 23, 2010

時富投資(1049)時富金融(2965)遭斬倉急瀉48%

股價波動傳 遭斬倉 時富孖寶急瀉 2010年12月24日

時富系兩股昨日同時大瀉。時富投資( 1049)及時富金融( 510、臨時交易編號: 2965)股價於早上 11時左右開始狂跌,時富投資一度挫近 48%,而昨日正式拆細的時富金融最多亦曾瀉 44%;兩股走勢雖在午後回穩,但全日跌幅亦達 18%及 27%,包辦港股昨日跌幅最大的首兩位。時富投資及時富金融昨日分別收報 0.78元及 0.62元,成交金額亦大增至 1.51億及 1.11億元。

時富投資曾挫近 48%
市場傳聞透露,有一華資證券商因替客人做一些細價股孖展時「借爆」限額,遭監管當局查問,故昨日要在市場上大舉斬倉沽貨,時富投資及時富金融就是其中被拋售的股份之一,遂觸發其股價無故急挫。時富及證監會方面昨日都不回應事件。

時富金融於 10月進行批股後,股價一直反覆上揚,至 12月初公司宣佈將股份 1拆 5,同時股份每手買賣單位由 2000股更改為 6000股。短短兩個月間該股已由 0.2元炒至最高近 1元,累積升幅差不多達 4倍。昨日該股除淨及正式進行拆細,令股價走勢更為波動。而時富投資亦曾於 10月宣佈將股份 1拆 10,不過有關程序已於今月初完成,該股在過去兩個月亦累升超過 150%,最高曾見 1元以上水平。




Wednesday, December 22, 2010

13宗保薦處罰中,"海通證券" 污點最多! 665逆市升賀李耀榮許儀上位叮走黃紹開

引述《21世紀經濟報道》,中國證監會今年已發出13宗針對保薦機構與保薦代表人的處罰。其中,海通證券因申報材料等問題受到4次污點記錄,平安證券則有兩個項目,因未經許可擅自修改招股書染上記錄。 . 阿思達克財經新聞http://www.aastocks.com/ . 許儀 Wilson Hui . .
黃逸行 Peter Wong . .
李耀榮 William Lee .
.

.

.

海通國際665逆市飄升 慶賀李耀榮許儀上位叮走黃紹開

.

黃紹開



《經濟通通訊社3月16日17.47專訊》 海通國際宣布,自股東周年大會結束起,主席李明山及行政總裁兼副主席黃紹開辭任,分別由非執董吉宇光及執董林涌接任,而副行政總裁李耀榮就會接替林涌做聯席董事總經理,銷售及市場推廣總監許儀同國際業務部總經理宮里啟暉就會加入董事局,分別做執董同非執董。

.

.

市傳何伯話, 海通國際唔等雇庸合約到期就叮走黃紹開, 宣布後665價逆市飄升, 可能係友好莊家撐場掩護黃總高價散貨. 牌面黃紹開報會都有千幾萬股665另加職工平價認股權要換股變錢, 佢若大手沽貨清倉, 665股價大地震啦? 且看友好莊家點上演撐場掩護散大貨把戲?


Sunday, December 19, 2010

對沖基金來港, 通過市場操控來玩弄, 因香港金融監管鬆懈

坦言集:對沖基金來港 陳文鴻 19.12.2010 On.cc

對沖基金蜂擁來港,熱錢亦因此而聚集香港,應該會改變香港的金融生態。

以往香港的金融市場,主要有本地與海外散戶,以及上市公司本身,近年還多了機構投資者,市場已出現大戶寡頭壟斷和操縱的情況。對沖基金規模更大,投資策略更為進取,香港市場便與國際市場緊密結合起來,成為這些超級大戶縱橫馳騁之所了。

對沖基金來港看中兩點:一是香港金融監管鬆懈,地下金融渠道巨大;二是內地游資極多,投機性強,卻缺乏對沖基金的人才、知識和全球網絡,容易變成任宰的羔羊,它們可以通過各種渠道(主要是地下渠道)進出香港,出入雖說方便,但成本較大,因此求勝心理更強,正好適合對沖基金通過市場操控來玩弄

對沖基金的策略是依賴市場價格波動而獲益,它們更是製造波動的高手,今後香港股市和衍生工具市場必然大起大落,而且波及內地,這應是典型的金融危機後期的迹象。

美國的QE2只會令貨幣有增無減,而中國貨幣發行亦大,積累龐大游資。貨幣增發的目的是給市場提供流動性,促進交易,卻因在金融危機期內回報低、風險亦大,企業不會投資實業。以美國為例,無論怎樣量化增發,民間投資仍然萎縮,錢只是投入國內外的金融市場。美元升跌,某程度上正反映這些游資進出美國國境,在國內外金融市場之間對沖獲利。

這樣的發展仍是製造泡沫,差別是集中幾個地方,今天便似是在中國內地加香港。泡沫穿破是內地與香港的危機,但金融資本可能是吃飽便走,另闢戰場。

Friday, December 17, 2010

兩日的跌市只為國際大鱷做市殺倉, 港交所沒公平

實戰理論:兩日的跌市只為殺倉 沈振盈 Appledaily.com 2010年12月17日

港股走勢繼續呈現弱勢,若以環球的因素去解釋,也找不出合理的理由。內地 A股只是反覆,歐債問題之影響也不見得有大問題,起碼歐、美股市波幅輕微。唯一的理由就只可以從衍生工具的殺倉去作解釋。牛熊證街貨量當然是其中一個論點, 22400至 22599有 10億街貨, 22600至 22799有 8億,理論上昨日又殺了 8億牛證,期指大戶亦令到輪商沽了一大 lot的期指去作拆倉,兼且利用技術走勢的破位,而令散戶的好倉止蝕。

港交所沒公平性
香港的股市由於衍生工具發展蓬勃,投資者耐不耐就要面對一次毫無原因的急升或急跌,這就是要成為國際金融中心的代價。其實香港的股市這般好玩,就算縮短交易時間,都趕不走那些國際大鱷,可惜香港交易所( 388)已被外資所淪陷,本地股民只好任由魚肉。同樣的市況,走勢令人莫名其妙的,過往已不計其數,最經典的莫過於 2007年 8月 17日的大奇蹟日,恒指當日下午急插 1200點,跌穿 20000點關口之後,即時急彈 1000點。此日之後,大市就出現了牛市三期的升浪,兩個半月之內大升 12000點。

若從陰謀論去分析,每一次的無厘頭急跌,兼且要跌破一些全市場已有共識的大位,而又能短期內收復的話,就是大戶完成震倉,趕走期指好倉,引誘你做淡,並且會是升浪之開始。老實講,今天的港交所管理層,根本一切只以「利潤最大化」為依據,完全沒有考慮市場的公平性。窩輪新例已為人所詬病多時,延長交易時段根本就是勞民傷財。要與 A股接軌?點解不跟足 A股之交易時段?此點乃業界覺得最矛盾之點。當日的競價收市時段,明知是最慳錢的做市手法,任何一個做過交易員都識得去做,最後也要青姐的一滴眼淚才肯取消。面對此班交易所管理層,業界只可徒呼奈何。

Thursday, December 16, 2010

雷曼苦主要胡孟青道歉;

轉貼自: http://hk.myblog.yahoo.com/iam-marclee






轉貼自 :http://sarg-merit-fault.blogspot.com/2010/12/blog-post_11.html

Saturday, December 11, 2010

證監會行政總裁早走早著; 雷曼苦主要胡孟青道歉, 好呀!
毋需恭喜慶祝, 證監會行政總裁早走早著. 走左一隻衰鬼, 咪會又離另一隻混飯食的怨鬼! 那班超世界級高薪的證監會衙門官僚, 終日滾飯食混世, 懷著水清無魚, 揭力養鱷魚咬股民, 盡心包庇金融海盜, 用螞民的血汗錢去構建香港成為世界金融莊家騙財中心, 禍輪做市中心, 牛熊証斬頭中.

轉貼自 : 11.12.2010 東方日報

雷曼苦主踩場 要胡孟青道歉
不忍滙豐股價跌至每股三十三元,去年在直播節目當眾落淚的獨立股評人胡孟青,近日又因個人言論觸發一場風波。她本周三主持有線電視財經節目時聲稱,聽聞每日到證監會示威的人士為專業「粉絲」,每日收取二百元酬勞。她的言論引起雷曼苦主大聯盟強烈不滿,約三十名苦主昨衝到有線電視位於中環的直播室「踩場」,大喊「肥青出嚟」,最後須由警方調停。有線電視回應,節目主持人言論不代表該台立場,但不希望觀眾干擾節目。

疑禍從口出的胡孟青,周三下午主持有線財經資訊台節目《交易所直播室》時,與另一主持人討論證監會行政總裁韋奕禮離任的消息,胡突然說:「會唔會呢一排(韋奕禮)好煩躁,日日樓下有幾隻紙紮公仔,日日鈴鈴喳喳,喂!你知唔知嗰班職業fans,兩百蚊Per Head(斷人頭計)㗎!逼到佢(韋奕禮)癲咗!」此時,另一主持人問:「係職業fans嚟㗎?」胡即說:「聽聞係啦!」

大呼「肥青出嚟」警到場調解胡孟青的言論引起雷曼苦主大聯盟強烈不滿,約三十名苦主昨日下午四時趁胡主持同一節目時,衝到有線電視位於中環的直播室抗議,要求胡就示威者收取每日二百元酬勞的言論作出解釋及道歉,現場更有雷曼苦主大呼「肥青出嚟!」核心成員葉珍批評,雖然胡從無提及示威者是雷曼苦主,但苦主自上月廿二日便到證監會示威,「佢唔係講我哋,係講邊個?簡直係一種侮辱!」更有苦主因此激動至血壓急升,甚至失眠。

由於示威者擠滿整個直播室,中區警署警民關係組人員奉召到場調解,雙方經過一輪擾攘,葉珍引述有線電視一名編輯指,會將雷曼苦主要求道歉的聲音向胡孟青轉達,下周一再作處理,示威者才肯離開。葉珍聲言,若胡不在節目中道歉,會再衝往有線電視直播室。
股壇小辣椒 滙豐股價急跌落淚有線電視發言人則回應指,節目主持人有其言論自由,但不代表該台立場,又指觀眾有表達不滿的權利,亦有渠道反映,但不希望他們干擾節目。本報昨曾致電胡孟青,惟至截稿前仍未有回覆。

comments:

pak hung said...

胡孟青欠雷曼苦主一個真心道歉, 咪屈人地係暴民!
對說去證監會的每人收了每日二百元示威費, 胡孟青在有線電視13.12.2010回應時只重申其所說是”傳聞”, 並要求苦主勿再去有線電視新聞部干擾! 風涼話貪口爽, 針桔唔到唔知痛! 公義何在?
傳理學的golden rule個個學生哥都必讀: “When in doubt, check it out; still in doubt, LEAVE it out” = ”毋亂報”. 現時胡孟青在電視台當班受聘, 係傳媒業, 點可以亂嗡當秘笈, 俾人篤爆就推”傳聞”了事? 沒有一個真心道歉! 還屈人地係暴民要求苦主勿再去有線電視干擾!
不過, 記者網voy.com/114137/ 有一段, 胡孟青說親眼見過一班財經演員分析員睇廠團在大陸叫雞事件, 就應該百份百堅料信得過.
…轉貼自記者網voy.com/114137/ :
我地記者又篤爆左一鑊: 電視訪問經紀業協會主席李耀榮對聯交所想縮午膳時間意見, 李極反對, 說因早市後填飛仔需時久! 李口快快穿崩! 海通國際大福燒千萬元搞電子落盤系統, 落盤時已輸入戶號, 飛仔被取替好鬼耐啦! 邊個有特權准市後慢慢度計補飛仔篤乜野入邊個人頭戶口? Front run定老鼠倉呀? 點 ISO? 點會公司管冶獎? 點會最佳證券行? 點解證監唔突擊查抄, 因佢係證監會委員? 正奸會是官商勾結交誼俱樂部? 蛇鼠一窩?
90後80後買樓捷徑, 中大生王俊堯的極速發達選擇:
報紙話美國37萬餐飲服務員/停車場管理員係學士另5千守衛員係博士! 北京大學畢業生當運糞工, 那麼中大一年級學生王俊堯算老幾?
買樓娶妻應是個人本事? 他父母問題? 還是政府職責? 毛澤東鬥跨地主分地給農民耕, 但香港非行共產制, 鬥臭地產佬唔會有樓分! 點解咁多從未交過稅的學生喉住香港公帑而不回袓國分番塊田耕?
其實, 王俊彥繼續讀中大, 很難快速買樓娶妻, 若日久女友找到更好的男人而甩拖, 又點搵政府問責? 倒不如立即改跟陳振聰做風水佬, 世上還有很多大甜甜, 小鹹鹹, 需壯漢尋穴崛洞種野. 看陳振聰收小甜甜廿幾億, 買樓濕濕碎! 人地識幾個字都作本生肖書每年執60個啦!
或去海通大福: 博客網 http://haitonginternational.blogspot.com/ 詳述了, 幫莊家搭棚收佣收睇場費, 莊主奉獻紅酒玉女, 更可在莊家舞高弄低前私下用友好人頭戶口front run掠水; 或凈做老細常備替死鬼, 若折唔掂數證監死要交人頭結案, 就收大筆認頭花紅去買樓.
或學佢地許儀, 到市場有人想批股, 或有行家找海通大福試盤, 就即刻暗中用在各環頭的人頭戶口趁價高搏命窒貨沽空, 未批出市價已跌, 批股者硬要俾更大折扣才能成功批股. 等價再跌補倉, 咁就無本生暴利.
胡孟青講佢見過班分析員去大陸睇廠, 廠都懶入, 跟老闆豪宴隊酒, 挑好K女就各自各上房啦. 財經演員幫到唧高窒低, 莊家點會唔識做醒你? 又或在莊家舞高前用未來外母個戶口炒番幾轉. 咁叻, 未來外母貼大床俾你啦!李兆基忽得3孖男孫, 看 http://taifook.blogspot.com/ 網早講, 李澤楷可能在美國用科技生孖仔, 咁梁洛施可能只係代母故非李嘉誠媳婦? 拎Hermes袋的呂麗君甘比陳凱韻全生女, 劉鑾雄想追個仔要諗諗試管受孕?

December 13, 2010 2:10 AM

pak hung said...
轉貼自記者網voy.com/114137/ :
上星期海通大福頭孽跡會, 老記行家迫於廣告生意俾面奉場的都少得可憐! 講乜? 呃大陸豬娓? 詭話連篇:-
去年盈利比金融風暴時升左x倍喎! 客戶戶口有十幾萬 (但無講其中好耐無買賣或空戶口佔幾多). 假大胸? 咁比, 靚模周秀娜Janice Man和Angelababy個胸就堅實多多啦! 香港人, 每個人有十個八個證券行戶口閒閒地, 若果開戶有禮物送, 每年多十幾萬大陸自由行客上黎開戶都得啦! 咪又話有x倍增長囉!
話有海通大水喉供水暫時唔使分拆上市.
今日佢重拋分拆喎! 分拆蝌蚪呀? 比較去年IPO孖展市場份額, 就算, 耀才, 輝立, 致富, 凱基 …..間間都贏過大福啦! 人家時富, 十幾年前就真正分拆, 已經示範左財技點玩. 點解大福十幾年啦都拆唔出一粒瘡? 用左十幾年都學人唔到? 抄都抄唔到? 重拋乜野? 呃大陸豬呀?
變靚D (8079) 分拆上市
正如已前常在自家網台蠱動市民幫手炒佢友好 Charles Chan 隻651的蕭若元. 蕭公子叫友好先捱義工, 佢將從 “變靚D (8079) 分拆” hkreporter.com 同 myradio.com上市, 咁就會分紅股俾黃毓民, 梁錦祥(過氣台長=橋已過板已抽), 大炮譚志強, 社民連陶君行, 長毛梁國雄, 潘紹聰, Q仔黎則奮 ….. 好彩佢只係吹吹水下班笨七, 否則, 真係交由班打領帶穿西裝比製毒品賣更好搵的金融海盜去, 化裝變身再加d移暈掩眼魔法去保薦上市, 咁就又多隻即沉潛水股毒害市民啦! 按周顯講簫若元當年將隻盈盛數碼 (979) 唧高後使出向下炒大法, 批股, 併股, 向下炒, 及再批股, 併股, 再向下炒……, 問你死未?
你有無見過張牆紙印住亞洲訊息 AIR (8025) 當年由大褔證券保薦上市醒醒香港廣大市民?
無講有無好似八達通咁出賣客戶資料比人, 若你曾經係佢度開過戶, 就小心啦!
各路C Hing: 請問每年某某單位頒果個 “最雞證券行獎” 要使幾多銀兩? 有個股票佬想裝身搞上市, 問問價口. “公司管痔獎” 又乜野價口呢? 搵邊個接頭人, 佣幾多?
* * 從金魚缸行家搜尋得來的江湖謠傳:
江湖謠傳: 海通大福證券喳飛老契黃紹開李耀榮近來都好少上電視或照片現報, 有個行家講, 好可能係怕俾d雞按圖認出佢係名人, 會唔方便叫雞喎! 佢以前常常在我地行家面前炫耀佢地歷來搭棚打莊統領江湖地位顯赫, 各派幕後莊家都會識撈醒醒, 又可以使橫手用d友好人頭戶口食價上下岐謏咬番口, 就連查家L君通通都要點俾面; 當年神童輝d女明星點香騷, 黃坤又請食大閘蟹, CC啦, 黃仕齡d鮑參豪讌, 祖國第一莊又請慾女侍浴, 今期大哥成d靚妹歌手幾漱滑……..等等; 更重複多回講, 佢曾經在時鐘店同隻雞搞緊野, 原先隻雞都好霖佢d胸毛, 點知隻雞偶然望電視就大叫, 問電視上果個咪係佢呀? 佢被認出左, 電視上還有字幕, 有人名, 公司名同職銜, 佢唯有解釋果d係TVB先前錄影左的財經新聞, 並叫隻雞唔好再分心睇電視, 要專業d叫床, 及立即改行狗仔式操炮.
古語有話官場有人好做官.
現代化的版本就係, 燒d稽錢俾官場爪牙魔犀, 暗路梳通下, 就保舉番個委員銜頭照下財路. 伊家海通大福證券喳飛老契黃紹開李耀榮都做左證監會委員喎, 同證監會最高層官僚平起平坐的公職喎! 幾有天地線? 噠伊個朵, 因此, 你估係咪會有好Q多行家及上市機構要識撈, 出公數, 用高高酬, 搵佢照顧果d巨乳北姑歌女去其週年晚會唱歌仔, 騷首弄姿爆胸前事業線. 各位老細, 識撈啦渭! 咪當交保護費囉.
鄉江懵懂仕學會 HKIoMDs
江湖傳說, 有人派佢照顧果個巨乳北姑歌女去佢搞果個鄉江懵懂仕學會週年晚會唱下歌仔, 威番下, 唔收錢, 不過個場刊就要印上佢條肉女係 “著名歌唱家” 喎! 同個不見經卷的的巨乳北姑歌女齊齊化身充上流! 好一個充上流的互擦懵懂學會! 唔通混慣保薦上市, 將乜都化裝充上流貨去賣? 唔通元朗企街姑娘包裝下就可以去中環文華招待國賓, 同尼克松肉駁出火?
李耀榮曾對老記承認大褔係茶餐廳, 但純官竟用六星級酒店薪水供奉伊班茶餐廳級的貨色, 真識貨! 去年賣甩俾大陸豬, 多少好友恭賀佢甩難?
江湖戲言: 佢地有個秘書小姐轉左工後爆料, 佢地有個叫黃逸行的總監, 話係代表 Peter Wong 去刮籠收數的, 乜都開公數, 屋企d裝修傢俬名畫都開公數, 晚晚自己去會所滾, 用游艇帶自己d女友去戲春……乜都開公數, 又話佢識術數道法, 幫黃紹開李耀榮報風小陣整死班異己同事. 證券經紀會有個精通術數的大師話, 做陰質事多會無仔生, 無仔送佢終, 只生女, 刮盡陰質財最後都係益外人作報應! 噢! 咁arm! 江湖謠傳, 黃紹開李耀榮都無生男!
小小超唔私有化電盈就私有化影后梁洛施
不過, 大家看看, 數口算盡的小超咪最後都追到個祠牯交差? 唔使李嘉誠七十幾歲重要親身出馬要生仔! 其弟沒有私有化電盈就私有化影后梁洛施 Luisa Isabella Nolasco da Silva小姐, 之後重打雙生男. 唔通今日科技倡明, 搵人技術搭夠?
江湖謠傳說: 還記得在香港回歸前, 有個叫黃紹開的傢伙, 乞票選聯交所理事時, 迫股票行家選佢係要俾面佢背後大老細沙膽彤, 佢又拍心口保證以後一定會為本地華資證券行賣命. 點知, 佢在我地本地華資證券行仝人保送下當上聯交所理事, 因而得以加入上市委員會, 及監察調查經紀委員會後, 不單止唔代表行業發揮內行人意見, 向聯交所班官僚講解行內慣常運作行規, 減少聯交所班外行官僚只是紙上談兵的謬誤, 而反而是私下向被查的行家拷隻掃. 反骨仔. 佢當聯交所理事, 證監會委員咁耐, 對行業有過乜春貢獻呀?
公司法法律改革委員會
還是記得八號仔電訊盈科私有化一案, 市民大鬧, 根源係香港公司法好有問題先至俾d友仔玩野! 但點解大家唔向黃紹開作為公司法法律改革委員會委員問責呢? 佢自尊為商人銀行家作為公司法法律改革委員會委員咁多年, 點解唔在佢委員任內尋找出問題及題出修正香港公司法呢? 發夢呀? 點作為公司法法律改革委員會委員? 南國先生灠於充數?
沙膽彤隻金手指
吃裏抓外發橫財唔在講, 佢地重叻老點, 玩賤養肥佢地的老闆. 行內一個經典笑話, 在千嬉年, 大褔網推介記者會, 佢地老點沙膽彤在眾記者面前用中指穿上一個金色像避孕套的膠套影相, 自稱金手指, 大事宣傳. 神童輝講過沙膽彤打左針都只係花生米咁大, 避孕套當然帶唔落去, 唯有帶落隻中指去督? 靠督過癮?
經紀業協會主席帶老婆派咭片搵客
江湖另一謠傳說: 話說上回在某機構週年晚會, 某人帶了幾個國內大客去交際下, 巧遇李耀榮好得叱, 帶同老婆到處派咭片搵客, 有行家恭賀輪到佢坐正, 當經紀業協會主席. 但個經紀業協會主席夫人就俾某人帶去的一個國內大客認出, 以前係公關小姐. (好似神女周澄被恩客認出個case咁). 果個國內大客話當年佢第一次商務到香港, 當然有香港大富商爭住安排公關小姐侍奉. 她嬌嫩逍魂, 冰肌滑香, 瘦柔誘媚, 騷到入心入肺. “他的第一次” 有香港公關小姐侍奉, 對佢印象當然極深刻!